Gå til innhold

I morgen reiser jeg ALENE på hytta

Anbefalte innlegg

..ikke helt alene da, min elskede hund blir med. Jeg trenger sårt å komme meg vekk litt, og mannen min fortjener litt fri fra en frenetisk babysyk frue;o)

Hytta er i Råde, ikke langt fra Fredrikstad, så er det fint vær skal jeg inn dit og rusle litt, er det ikke fint vær skal jeg gå lange turer og lukte på skogen og se på vannet, og kanskje ta en tur til badeland som ikke ligger langt unna. Er glad jeg trives i eget selskap, slik at jeg kan ta meg slike pauser inneimellom.

Klem til dere alle

Fortsetter under...

Høres vidinderlig ut - kanskje jeg skulle ta meg en tur alene også... Kjenner det er sårt å se andre med store mager, når jeg burde vært en av de (har mistet 3 ganger på 11 mnd) Koser meg med prinsessen på 3, men kjenner det hadde vært på plass med en baby også...

KOS DEG!

Hei du!!

Jeg kommer hjem og du drar. ..

Det var veldig godt å komme seg vekk litt og fokusere på noe annet en stund. Nye omgivelser, folk og impulser gjorde godt. Var nok litt molefunken når de værste el tegnene dukket opp, men jeg var ganske godt forberedt på at vi hoppet over en pp så det gikk i grunn greit. Kom hjem på dag 14 1/2 og hadde oss ganske umiddelbart, så hvis el var litt sen så... og svømmerne er utrolig raske... (uff,dette halmstrået..)

Ser at du prøver å få i gang et sliter treff og synses plutselig det er dumt at jeg bor på vestlandet! Det hadde vært kjekt (og skummelt..) å møte deg og andre som oss. Hadde vi bare satt i gang dette litt tidligere så kunne vi hatt treff i helga som var, for da var jeg nemlig i Oslo! Jeg satt forresten på Gardermoen og så på folk og tenkte på deg. Jeg prøvde å forestille meg hvordan du så ut og tenkte på at det er rart at vi bare ville ha gått forbi hvarandre om vi hadde treffest.

Merkelig med denne dataverdenen...

Du får ha en riktig god tur på hytta, kobl ut og kos deg med naturen og hunden!!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...