Gå til innhold

Vi greide det!!! JEG ER GRAVID!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Hei jentene mine! Tusen takk for alle lykke ønskningene! Dere er bare fantastiske å ha! I dag har vært en merkelig totalt anderledes dag! Massevis av nerver, kunne ikke gjøre noe brukbart på jobb, hverken før eller etter resultatet. Det var min kjære som ringte klinikken, etter at han hadde fått overstått sin muntlige eksamen, som i øvrigt gikk veldig bra. Så ringte han meg og ga meg den gode nyhet om at jeg var gravid! Vi tutet i telefonen begge to! Etterpå fikk jeg en stor klem av min kollega, også tutet vi også! Resten av dagen har bare vært en fryd!

Mine symptomer har nesten ikke vært der, men det som har vært anderledes er at jeg har merket "noe" nederst i magen, som ikke kan beskrives som mensen på vei. I helgen var det en konstant værk(?) i høyre side. Brystene ble større og ømme. De er mest ømme om kvelden. I dag merket jeg at det stakk i brystvorta, som om jeg ble stukket med en knappenål fra innsiden i brystvorta og ut... merkelig.. På fra RD 8 har jeg vært litt svimmel, men ikke nok til å reagere på det. Jeg skal og reise meg litt saktere, for ikke å gå rett i bakken... (jeg har litt lavt BT fra før) Og så har jeg vært litt småkvalm når jeg blir sulten, men bare litt.

Jeg ønsker dere andre så masse lykke til som det bare går an å ønske! Jeg vet at det blir deres tur og, så ikke gi opp!

Her kommer babystøv i bøtter og spann ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

mange klemmer fra en lykkelig

Fortsetter under...

Fantastisk! Gratulerer såååååååå masse!

Siden du tidligere fortalte meg litt om at du også hadde opplevd å få beskjed om noen av dine egg var fragmenterte, så må jeg bare spørre; hvordan var egg(ene) denne gangen? Er på RD 5 nå, og i utgangspunktet har jeg jo ingen tro på dette forsøket. Men ønske kan man jo.... Også har jeg verdens ømmeste bryster, holder på å bli sprø (regner med at det er pga av hormonene)

Nok en gang, gratulerer! Kos dere masse

Klemmer fra

Hei Mallen! De egg jeg fikk satt opp var perfekte 4delte. Men du skal ikke miste håpet! Alt kan skje! Det er mange som blir gravide med 2delte og jeg har lest om de som føder perfekte barn med fragmentert egg. Du skal "bare" tenke positivt, og vite at du vil lykkes - for alt går! (hadde ikke klinikken trodd på det, ville du ikke fått sånne egg lagt opp!)

Jeg krysser fingrene for deg! Lykke til!

(og ja, det er hormonene som går amokk!)

klemmer fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...