Gå til innhold

noen strøtanker....

Anbefalte innlegg

har surfet litt rundt på de andre forumene nå. Bla. på 1 trim.

Mye bekymring der også gitt...

Blir litt ettertenksom ifht. fokuset jeg har.

Nå bekymrer jeg meg for at jeg ikke skal blir gravid, i neste runde kommer jeg til å bekymre meg for å miste spiren, så komer jeg garantert til å bekymre meg for om barnet er friskt, og når jeg først får barn (for det får jeg jo.. en gang) ja da finnes det i allefall nok av bekymringer.

Hm. det blir viktig å fokusere på det positive der man er når man er der... ellers har jo de neste 20 åra (eller resten av livet) gått med til bekymringer.

Så akkurat nå, i et monosekund før savnet igjen slår inn for fullt, kan jeg glede meg over at jeg kan reise rett på cafe med venninnene mine etter jobb i steden for å hente i barnehage og lage middag til grinete unger.

Så de tankene gjør jeg meg akkurat nå...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5203435-noen-str%C3%B8tanker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er viktig å prøve å leve et lykkelig liv også uten barn, ikke bruke halve livet på en kamp man kanskje ikke vinner.

Selvfølgelig skal man prøve å bli gravid med hjelp hvis det er man ønsker seg, men ikke la hele livet dreie seg om barnelaging..

En venninne av meg sa at hun og mannen prøvde å leve et lykkelig liv til tross for ivf og andere behandlinger, slik at hun ikke ser tilbake på livet om ti år og oppdager alt hun gjorde og alt hun tenkte var barnelaging.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...