Gå til innhold

Når kan man begynne med sportsvogndelen?

Anbefalte innlegg

Min lille knert er 5 mnd nå, og ligger i bagen på vogna og styrer fælt for å komme seg opp. Så snart hun våkner, løfter hun føtter og hode opp i luften, vil bare opp å se...Har prøvd å underholde med rangler osv, men det holder ikke, hun vil se ut. Når kan man ta ut bagen, og f.eks ha ryggen i laveste hakk? har simo kombi.

Fortsetter under...

min er 4 mnd og 3 uker i dag. prøvde med sportsvogn der ryggen kan legges ned og han kan se mer. likevel endte jeg opp med å bære han (og ha varene i vognen). det er sitte han vil, hjelper ikke om han får ligge med nederste "hakket"....

Annonse

jeg bytta til sportsvogn når snuppa var 4 mnd ca for ho klikka hver gang jeg la henne i bagvogna men etter det har det altid vert super stas å gå tur om det er på nederst eller øverste hakket. syns du bare skal brøve jeg =)

min sønn er litt over 4mnd og jeg har også prøvd sportsvogndelen,men den kan legges veldig langt tilbake.Fysioterapeuten på helse.st. sa at det var ok men bare i korte perioder,så ikke ta 2-3t turen i den men heller småturer.ellers var det fra de kunne sitte selv da.

Jeg byttet når Isabelle var 5 måneder, herregud da var det morsomt å mye å se....Jeg har ryggen på vogna et hakk høyere enn når hun ligger, da føler jeg at hun ikke belaster ryggen...bare prøv du, tror man må bare prøve å se og bestemme selv!! hadde man hørt på fysio hele tiden da hadde man jo ikke gjort noen ting tror jeg !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...