Spira Skrevet 30. mai 2006 #1 Del Skrevet 30. mai 2006 Hei dere andre som er rugere fra uke 20, hvordan går det med dere? Er det noen som har våget seg på å teste enda? Er selv på rugedag 11 i dag, satte inn 2 frysegg etter eggdonasjon 19/5. Jeg har kjent litt murringer i livmoren noen dager, og har hatt en sår/øm flølelse nedefor navlen siste uka. Ellers finnes ikke puppene ømme denne gangen. Aner virkelig ikke hvilken vei dette går. Er superoptimist en dag, og helt sikker på at det går til dundas den neste. Mensen får jeg jo ikke uansett før jeg slutter med medesinering, så det er heller ikke noe tegn på hvilke vei dette går. Skal ta blodprøve først 6/6, så jeg har vel egentlig bestemt meg for å ikke ta hjemmetest før 5/6. Orker ikke å leve i usikkerheten så lenge før blodprøven. Har testet negativt hjemme tidliger, for så å få positiv blodprøve så unødige nedturer som det prøver jeg å unngå denne gangen. En får bare smøre seg med tålmodighet, og leve i håpet!! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5203340-rugeklubb-uke-20/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciap Skrevet 30. mai 2006 #2 Del Skrevet 30. mai 2006 Hei på deg... jeg er også ruger fra uke 20, satt inn 3 fryseegg 17. mai. Jeg har ikke testet ennå, og er på rugedag 14 (inkl. innsettingsdagen). Kan nok ikke teste for realistisk svar før 11. juni (blodprøve)... lenge å vente synes jeg, men p.g.a medisineringen må jeg nok vente. I normal syklus skulle jeg hatt mens på mandag (har ikke kommet, har ellers ikke hatt noen form for blødninger). Men, jeg kjenner dessverre at den ligger og venter på å få frigjøre seg:o( Ellers har jeg hatt alle symptomer, men går ut i fra at disse kommer fra medisinene jeg har tatt (Pregnyl). Men, jeg har håpet, og det kan ingen ta fra meg:o) Hadde vært hyggelig om det kunne skje noe snart... Lykke til med testene, du får prøve å holde ut en uke til:o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5203340-rugeklubb-uke-20/#findComment-5205273 Del på andre sider Flere delingsvalg…
håpefull-66 Skrevet 30. mai 2006 #3 Del Skrevet 30. mai 2006 Hei Spira, jeg følger med deg..... og venter spent med deg. Denne gangen SKAL det gå bra! Er enig med deg, kanskje det er best å droppe hjemmetesten denne gangen...kanskje det er et "sign" i seg selv? Uansett, lykke, lykke til! jeg følger med av og til, kan ikke holde meg helt borte. klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5203340-rugeklubb-uke-20/#findComment-5205408 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari 75 Skrevet 30. mai 2006 #4 Del Skrevet 30. mai 2006 Hei, Spira! Jeg satte inn et egg 19/5. Har vært veldig optimistisk ettersom jeg denne gangen ikke har hatt antydning til blod, men i dag har jeg begynt å blø. Prøver å holde humøret oppe, men det virker som mensen kommer. Trist, skal på Riksen til den etterlengtede blodprøven i morgen, typisk!!! Ja, ja sånn er livet. Man kan jo få blødning og allikevel være gravid, men etter 4 aborter er det ikke lett å være optimist. Skal bli godt å få svar i morgen. Lykke til videre med rugingen. Har også opplevd å bli gravid uten å ha noen særlige symptomer, mens jeg andre ganger har kastet opp og fått ømme pupper etter bare en uke. Dette går nok veien skal du se. Lykke til videre. Slapp av og kos deg. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5203340-rugeklubb-uke-20/#findComment-5205804 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happier Skrevet 31. mai 2006 #5 Del Skrevet 31. mai 2006 hei. Jeg er på rugedag 10 i dag,satte inn ett egg søndag 21/5. Har fått beskjed fra St.Olavs om å teste på rd 12,dvs på fredag. Blodprøven skal jeg først ta 6/6 pga helligdager.Men må si jeg har lyst til å teste i morgen. Her går følelsene også opp og ned annenhver dag.Hadde mensmurringer de første dagene,men det er ikke mye av det nå. Har ingen andre symptomer,bortsett fra at jeg gråter for den minste ting. Leser jeg om kjærlighet og barn og lykke,så griner jeg. Jeg har ei lita jente på 15 mnd, og etter at jeg fikk henne så er jeg blitt så følelsesmessig.Det kan jo være pga det at jeg gråter så lett.Da jeg ble gravid med henne,så hadde jeg heller ikke noen spes. symptomer og trudde at alt gikk til dundas. Så på en måte tror jeg det kan være positivt at jeg føler det samme nå. På den annen side,så vet jeg jo at svangerskap kan være så forskjellige. Og vi kan vel ikke være heldige 2 ganger? Vi fikk nemlig nurket vårt på første ICSI forsøk, og dette er vårt første søsken-forsøk.Det er iallefall ikke tegn på noe mens så langt iallefall,men den kommer vel.... Den som lever, får se. PS!Du kan vel teste på fredag,da er du jo på rugedag 14. Eller har du fått beskjed om å ikke teste før 5/6? Ønsker deg og alle andre lykke til. Håper det blir mange blå ++++ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5203340-rugeklubb-uke-20/#findComment-5219848 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå