Gå til innhold

Kan mirakler virkelig skje???!!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tuuusen takk for alle gratulasjoner. Dere er halt fantastiske!! Jeg tørr fortsatt ikke å juble... Tok test nr 2 og den var også positiv!

Vet dere hvor lenge etter en spontanabort at en graviditetstest slår positivt ut?

Oi, dette var utrolig morsomt å lese minni`79!! Har fulgt litt med på tråden til deg og Gøril inne på assistert befruktning, fordi jeg har snakket mye med Gøril tidligere, og skjønner at dette er virkelig et mirakel, for oddsene var ikke akkurat på deres side. Du virker forresten som en kjempeflott jente! Krysser virkelig fingrene for deg fremover!!

Og Gøril, hvis du leser dette, det er fortsatt håp for oss ser du. :o) Krysser fingrene for deg og jeg!

Masse klemmer

GRATULERER.

Det var gøy å lese dette, det er en stund siden jeg har vært her inne. har vært veldig passiv siden jeg mistet i februar. Så når jeg går inn så er det første jeg leser dette og det viser at kan lykkes for dem fleste. Håper at dette kan gi den positive piffen til flere, jeg ble iallefall veldig glad på dine vegene.

Lykke til og nyt dem neste ni månedene...

Klem..

Annonse

Kjempeflott - veldig glad på dine vegne, må være helt fantastisk. Kroppen er kompleks, så man vet aldri hva den finner på. Dette var jo det beste den kunne gjort da ;) Lykke til med alt og suger til meg mye babystøv fra deg. Jeg har EL 2. eller 3. juni ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...