Gå til innhold

Kan mirakler virkelig skje???!!!!!!

Anbefalte innlegg

Nå skjelver og gråter jeg om hverandre....... Jeg skulle starte med sprøyter denne syklusen når jeg fikk mensen, men mensen dukka aldri opp.Fikk bare litt brun utfold og en svak blødning på fredag.... Jeg tok en graviditetstest bare for å utelukke det, men så var den POSITIV!!!! Jeg er sikker på at det har blitt en feil. Jeg må ha gjort en feil.

Vi har jo fått beskjed om at vi ikke kan få barn på vanlig måte. Mannen min har bare 400 000 sædceller!! Dette er helt sykt!! Men jeg tror ikke på det! Det må ha blitt en feil.....

Jeg må ta en ny test om 4 timer....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5203157-kan-mirakler-virkelig-skje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ååååå... jeg blir helt satt ut av alle gratulasjonene!!! Tror dere virkleig at jeg er gravid altså??? Har akkurat vært ute og kjøpt to tester til. en som jeg skal ta om ca en time og en jeg skal ta i morra.

Gratulerer såååå mye til deg Snooopi!!! Er så glad på dine vegne!!

Annonse

Jovisst kan mirakler skje! Har hørt om flere tilfeller. Tror det er bortkastet for deg å ta nye tester ,men selvfølgelig skjønner jeg deg. Det er jo bare helt utrolig til at det kan være sant! GRATULERER SÅ MYE!!Kjempegøy altså! Du er veldig heldig,mange som misunner deg dette. Min mann sliter også med dårlige svømmere,så vi håper jo også at under kan skje en gang.Kos deg masse med den gledelige nyheten!!

hehe

GRATULERER!!!!!

Det samme skjedde oss ved påsketider, skulle begynne med nesespray etter siste mens i påsken, men den kom aldri!!!! var småirritert og sur, men begynte å kjenne på diverse symptomer som jeg hadde hatt en stund, (oppblåst mage, ømme pupper), tok en test tirsdag etter påske, og jammen er jeg ikke 11+2 idag!!!!!!!

samboer har også dårlig kvalitet, men legen på riksen sa at hvis kvinnen var superfruktbar så skulle det "ikkeno" til!!!!! (HURRA!)

jeg nekta å tro på ClearBlue testen, og fikk levert urinprøve og tatt blodprøve hos lege dagen etter...legen sa at de testene fra apoteket var like sikre som det de kunne ta;-)

Lykke til

kos deg!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...