Gå til innhold

Vært på ordinær UL

motherO

Anbefalte innlegg

Endelig var denne dagen også kommet. Alt så bra ut på ultralyden og jordmor trodde det ble en jente!! Så flott og så uventet, vi har en gutt fra før og var på en måte innstilt på en gutt til. Men, dette var veldig gøy. Alt så bra ut med den lille, heldigvis! Vi har fortsatt ikke fått noe skriftlig svar på fostervannsprøven, bare muntlig på hurtigtest at alt er bra - men nå kan vi nok senke skuldrene helt og glede oss videre. Regner med at brevet er i postkassen "any day" nå, og da får vi vel vite kjønn 100% også. Hurra - i dag er en fin dag!!! Burde vel bytte nick, terminen ble satt til 27 oktober, men pytt pytt. Sist gang gikk jeg 14 dager over tiden før fødselen begynte, så den datoen tar jeg med en klype salt!

Fortsetter under...

hei, var også på ultralyd i dag. Var morsomt. Jordmor kunne ikke se kjønn på grunn av måten babyen lå. Men som deg får jeg vel svar på fostervannsprøve om en uke eller to- husker bare ikke om vi krysset av for om vi ville vite kjønn eller ikke. Håper det. Mannen ble i godt humør av det hele.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...