Gå til innhold

September: Fødselsforbredende kurs.. Og samlivskurs etter fødsel..


ladand# 02.09.06

Anbefalte innlegg

Noen som har meldt seg på på fødselsforbredende kurs?

meldte på meg og sambo idag, Men det går ingen før 28 og 30 august og jeg har termin 2 sept, blir spennende....Noen som har vært på slike kurs før, er det verd det??

 

Eller så lurer jeg på samlivskurs etter fødsel, vet det ble tilbudt før, men vi snakket med jordmor og de har sluttet med det.. Noen som vet om man kan ta dette privat? Har hørt om så mange som blir så opplukt i babyis at de glemmre partner og kunen da tenke oss å få litt tips om hvordan ta vare på hverandre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har kun meldt oss på omvisningen på Ullevål. Skal dit 4. juli. Etter å forhørt meg med andre som har vært på kursene der, fikk jeg beskjed om at dette var det viktigste å få med seg. Det som det ble undervist i på de andre kursene kan man visst like gjerne lese seg til.

Er jo umulig å vite på forhånd hva som er lurt og hva man får bruk for, så det er sikkert veldig individuelt.

 

:o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blev anbefalt en kurs på Ullevål som holdes av Toni Steamers, på engelsk, men skal være veldig bra for gutta også. Litt mer praktisk orientert, hvor parkerer man og slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...