Gå til innhold

Juni: Tenk - nå er det snart vår tur!!!!!


Licel

Anbefalte innlegg

Tiden har gått både veldig fort og veldig sakte. Nå står vi plutselig på terskelen til terminmåneden og det er litt ufattelig at vi snart har en bitteliten ny sjef i hjemmet... Jeg gleder meg så til å holde henne i armene mine og er så spent på hvordan hun ser ut. Vil hun ligne på meg? Mannen min? Eller på storebror?

 

Ønsker alle lykke til i ukene som kommer, håper alle får en flott fødsel og at alle babyene våre blir velskapte og friske!

 

Stor klem fra meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Ja nå er det ikke lenge igjen! Termin 12.juni. Venter også en jente og er kjempe spent på hvem hun vil ligne på. Gutten vår på 3år gleder seg til lillesøster snart skal komme.

Lurer sånn på hvortid det vil skje. Hadde vært veldig greit å vite når, tenk om du kunne visst at du går 3-4eller 8 dager over termin og da vil du føde. Da kunne vi roet oss med det. Det hadde vært veldig greit.

Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på ul nettopp - pga seteleie som dem ville ordneopp i :o) men da fikk vi se en liten en med masse hår, i nakken...jm visa oss, det lissom flyter i fostervannet så han har langt hår :o) jeg gaaaal gleder meg nå...

måtte tia løpe med oss og ingen går over termin :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...