Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere filmet /tenkt og filme fødselen?jeg har tenkt litt på det men er ikke helt sikker på om jeg vil det.Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder med bilder synes jeg. Har tenkt å ha med videokamera, men det får brukes etter at barnet er ute:) Kanskje det blir noe filming før og. Har det med så da kan jeg bestemme meg der. Skal ikke ha noe filming av barn ut av mor!!

Skrevet

Vi kommer nok ikke til å filme fødselen... Kommer til å ha med både videokamera og fotoapparat på sykehuset, men regner med at under selve fødselen vil jeg heller at far skal konsentrere seg og meg og barnet enn om et videokamera...!

Skrevet

mamm ahar filmet fødselen av brødrene mine og den er jo såå fin den filmen.. så jeg hadde litt lyst til at min sambo skal filme.. men han vil ikke.. for som han sa da.. at han vi se det og være medpå fødselen med egne øyne og ikke gjennom et kamera.. så det er helt greit.. men han skal jammen få ta bilder.. hihi.. må jo ha bilde av jenta med en gang.. :)

Skrevet

Tror egentlig ikke at det er lov....

Mener å huske at JM sa det til meg forrige gang,at det ikke var lov å filme nedentil idet barnet kom ut.

Pga misbruk bl a....

Skrevet

Har ikke født før, så vet jo ikke...Men tror jeg hadde knust et hvert videokamra som hadde vært i rommet mens jeg fødte!!! Fødsel er en fin ting, men er jo så mye slim blod og gørr, og vil ikke forevige det på film...Vil heller huske tilbake på det og "glemme" alle ekle ting som følger med!

Fotokamra skal selvsagt være med, men det er fotoforbud frem til ungen er ute!!

Heldigvis er samboer helt enig med meg i dette!

Skrevet

Skal ha med videokamera og fotoapparat, men vil ikke ha noe filming under selve fødselen. Har kun tatt bilder før også, og har ikke savnet film fra fødselen. Men mannen skal få filme den lille etterpå!!

Skrevet

Kjenner ei som nettopp gjorde det når hun fødte på sykehus. De synes det var fint. Jeg synes det blir en distanse til pappaen hvis han skal være mer opptatt av zoom, fokus, lys o.l. Jeg vil at det skal være et øyeblikk bare han og jeg deler, og som vi tar vare på innerst i hjertene våre. (Dessuten har jeg ikke lyst til å vise "dusken" min til alle og en hver...).

Skrevet

Snakk om å vise dusken - hele deg er jo vid åpen for hele verden. For en forferdelig grusom måte å se seg selv på etterpå. Aldri i verden om noen hadde fått filmet meg - synes det er grusomt nok å se bilder av dette. Utrolig at noen må filme rett i skrittet når en fødsel skjer. Nei, film når babyen er ute av mor - det er bedre underholdning!

Skrevet

Har i grunn lyst til å filme fødselen vi og. Var ikke no problem iflg jordmor, men vi bruker nok stativ til kamera. Gubben skal være opptatt av meg og den lille og har ikke lyst til å titte "nedi der" heller. Men jeg vil gjerne ha film og bilder. Mange som har sakt at de angrer som ikke gjorde det...

Skrevet

alle vet jo hvor babyen kommer ut fra, trenger ikke å filme langt oppi vagina idet barnet kommer ut, fult av blod, avføring å slim der nede...

bruk heller filmen på den fine tida etter barnet er kommet ut og mor har fått tatt ett pust i bakken...:)

Skrevet

Nei!! Ingen film.. Her skal pappa og og jeg ha et annet fokus.. nemlig å føde.. Var åpen for film og bilder 1 gang men nå nei!!

Skrevet

Ingen filming her i gården, nei. Skal ha KS, men hadde ikke vært aktuelt uansett.

Skjønner liksom ikke helt hva man skal med den filmen, hvem vil se det. Kunne ikke tenkt å sett meg selv slik eller vist det til andre. Men hver sin smak antar jeg....

uansett, det jeg ville si er at du bør iallefall snakke med jm om det. her hvor jeg skal føde er det ikke lov etter noen uheldige filmsnutter der barnet kom ut med hareskår og pappaen kommenterte det han så. Ikke noe å ha på film i fremtiden.....

Skrevet

skal ikke filme under selve fødsel,men søstra mi skal ha med kamera å kanskje filme litt før og selvsagt av lille gutt etter han har kommet ut.

Skrevet

Videokameraet ligger klart i sykehusbagen. MEN det kommer ikke på før etter fødselen nei. I tillegg blir det vel å ta mange bilder:)

19 dager igjen nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...