Gå til innhold

Juli: Noen som har begynt å gå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tulla mi går langs møbler og vegger, men ikke alene. Hun står alene og går når hun får holde i en hånd.

Hadde håpet hun skulle begynne å gå før jeg begynner på jobb, men ser ikke slik ut nå (begynner på jobb om 1 uke).

Nei, går bare langs møblene her og. Slipper med en hånd, og den andre når hun glemmer seg, men oppdager det og setter seg. hi,hi

Men kanskje hun snart tør å slippe helt?! Spennende tid nå om dagen ihvertfall!! Det går jammen unna! Tenker på at det fortsatt var en god stund igjen til termin for bare ett år siden...

Annonse

Datteren min er begynt å gå, det skjedde for noen dager siden, slapp seg da hun holdt i bokhylla, kom mot meg med det gliset! Ble ca fire skritt, å så stolt hun var selv! Så da måtte vi si "jippi" og da klapper ho i hendene... søtt!

dattern tok sitt første skritt på 17. mai, og nå går hun rundt omkring hele tiden... er veldig ustø seff, men hun foretrekker å øve seg på å gå lengre og lengre i stedet for å krabbe..

hun er den av mine tre barn som er tidligst ute, men søstern tok også sitt første skritt 17. mai for 2 år siden... hun fyller år i juni, sønnen gikk ikke før han hadde passert 1 årsdagen.. husker bare ikke når han begynte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...