Gå til innhold

Gjett hvor mye jeg hadde gått ned da jeg kom hjem fra barsel...

Anbefalte innlegg

1/2kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er det mulig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Blei så skuffa jeg. Babyen veide 3500g, morkaka 780g + fostervann og guff, og jeg gikk ned en halv kg....????????????????

Har gått ned litt mer nå da, ca 5-6kg, så nå begynner jeg å bli litt mer positiv, men tok motet fra meg den turen på vekta altså=)

Fortsetter under...

Helt utrolig! noen der har en ide om hvorfor det er sådan, logisk må det jo være fordi noger fyller opp? melk?

Takk for at du delte det med oss. så vi vet hvad vi har i vente....

Gratulere med barnet gikk det godt?

Er det ikke dig der har boet i Tyrkia?

Tror jeg svarede dig på "gravid i utlandet"

Uff det der er ikke moro nei. Man forventer jo at man har blitt kvitt noen kilo som du beskriver. Men om det er noen trøst hente det samme med meg med første mann. Jeg hadde til og med gått opp et par kilo da jeg kom hjem fra barsel. Men det skyltes masse vann i kroppen. Og etter 2-3 uker hadde jeg gått ned 12 kilo. Det dumme da var jo at jeg hadde enda 18 kilo igjen som jeg hadde lagt på meg også ;-)

Så det er nok ikke umulig du har litt vann i kroppen du også, får håpe det forsvinner snart.

kos deg med den lille

Klem

Annonse

For meg saa foedte jeg siste gang en baby som var 3700 gram og dagen etter saa hadde jeg jammen ikke gaatt ned et gram. 10 dager senere saa var alle de 18 kiloa borte. Jeg hadde keisersnitt. Det tar litt tid. Bare ta det med ro og kos deg med babyen

Hadde det sånn da jeg fødte første jeg og, gikk ned kun 3kg... kan ha vært vekta, men jeg fikk en del vann i kroppen siste tida som ikke ville ut igjen. Etter noen uker hadde jeg gått ned 9kg, så de går nok av igjen ser du=)

Går det ellers bra med dere?

Klem

Ronja80.fødte16.05.06

Det lyder deiligt!! spændende hvordan det går med babyen i varmen? men der bliver nu født en del dernede også, og de klarer sig jo fint.......... :-)

Regner med at du er "proffer" end oss, vi er dernede ca. 4-5 gange i året. hvordan er det med bleier dernede, havde ikkke tenkt mig og ta det med derned!

Er der elleres noget vi bør ha med hjemmefra?

Ja, ganske utrolig.

Men nå hadde jeg to babyer i magen da, samt at jeg lå en uke på sykehuset (fordi ungene ble født i uke 37, sleit med å få i gang amming, det tvillinger og førstegangsfødende).

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...