Gå til innhold

Tvi, tvi med ny pp Loise!

Anbefalte innlegg

Så at tanta hadde kommet på besøk, dumt da!

Hadde planlagt å bli med deg over til 1.tri, jeg! Kanskje jeg må dra alene....

Begynte å få en del murringer og stikninger for to dager siden, men er en del dager igjen til lørdag så det er jo lov å håpe! Har nå en konstant høyt plassert, fast og lukket tapp, er det bra da??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5202500-tvi-tvi-med-ny-pp-loise/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper at du må dra alene, for det viktigeste er jo å komme seg over på 1tri, ikke sant!???

Høy, fast og lukket tapp er jo en fin ting. Det er jo ikke nødvendigvis graviditetstegn. Men det KAN være det. Så jeg krysser fingre for deg!!! Dette er spennende.. Sånn sett er BIM flott.. for da har man fremdeles spenning når en selv har fått TR,, det er bare å følge litt med sine BIM venninner, så har man spenning hele tiden ;0)

Lykke til med ventingen.... Klem fra Loise :0)

Ja, jeg har jo veldig lyst til å 'flytte' til 1.tri!!! Synes ikke noe noe særlig om å vente gjennom en ny laaang syklus (august?), så nå SKAL jeg over.

Får tro at du kommer fort etter, med en superrask syklus!

Klem fra øst

Oki..*smiler* da har vi en plan.. Du går over til 1tri på lørdag,og sonderer terrenget, og jeg kommer etter i starten av juli når jeg tester da.. For jeg har bestilt en 34-36 dagers syklus (basert på den raskeste jeg har hatt hittil etter pilleslutt) Så jeg SKAL ha el i midten/slutten av juni... basta

Klem tilbake fra vest

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...