Gå til innhold

Kafétreff i Bergen - liste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei dere :-)

Blir kjempe kjekt med treff :-)

Tenkte å si til dere "nølere": Det er klart dere må komme!

Blir jo bare kjekt! Vet ikke om noen kjenner hverandre fra før, men er ikke vitsen å bli kjent?!? Slik at vi har likesinnede vi kan dele tanker og erfaringer med... Sikkert mange som ikke kjenner noen, men jeg er sikker på at det ikke er noen som biter ;-)

Jeg skal i hvertfall prøve å komme!

Jeg er 26 og fra Fana.

Torsdag 15. er jeg på kommunestyremøte hele kvelden...... er leder i et politisk parti i kommunen min....

Kafè Aura har byens beste gulrotkake! Men er den stor nok til oss...? Er bare en sofa og noen få stoler der...Men det går ann å møtes der og eventuelt gå videre..

Imens håper jeg at dere skifter dato, hihi.. Er fredager utelukket...? Hvis ikke foreslår jeg fredag 16...

Men det skal jo litt til å få det til å klaffe for alle da..sånn er det jo bare..

Hei til allesammen, så gøy med så mange svar!! Her er det ingen som har møtt hverandre før, så det blir likt for alle sammen dette her. Klart det kan kjile i magen , men det er vel spiren som spreller litt...smiler! Vi får en kjempe koselig sammenkomst, - det er helt sikkert! Klart alle blir med! Det er ok å være sjenert o.l.

Hva med tordag 8. juni?

P.s. Marken er gågaten fra togstasjonen i Bergen mot sentrum, bare å spørre seg frem. Fra stajonen så ligger Aura ca midt i gågaten på Venstre side.

Blir trist hvis ikke alle kommer! Kanskje vi skal føde sammen?

jeg er med. det blir kjempekoselig. jeg kan torsdag 15 juni, fredag 16 juni og tortsdag 8 juni... så dere andre kan bare bli enig og jeg stiller... tror jeg vet hvor den kafeen er. jeg er heller ikke fra bergen og kjenner ingen andre, men meningen er jo å bli kjent,.. gleder meg.

Annonse

Det ser ut som flest kan fredag den 16. juni, -om det ikke kommer stooore protester. Vi får nok si den datoen. Kryss av i kalenderen din!

Fredag 16. juni, Kl. 18.00 på Aura i Marken.

Se veibeskrivelse ovenfor.

Jeg var på ul i dag og så annsiktet til "den lille" og en perfekt liten knyttneve. Ble kjempe rørt! (det er torsdag og jeg er 11+5)

Gleder meg til å møte dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...