Drømmen *Prinsesse23.01.2007* Skrevet 30. mai 2006 #1 Del Skrevet 30. mai 2006 hei! Noen av dere som har vært på tidlig UL i uke 9 som kan fortelle meg litt om hva jeg kan komme til å se?? Skal dit om 3 uker og er veeeldig spent på om man ser noe i det hele tatt... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leola Skrevet 30. mai 2006 #2 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg har vært:) Såg en liten baby, med hender og føtter og stooort hode:) Såg at den sprellet med hendene og føttene også. Har et fint bilde av H*n her hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmen *Prinsesse23.01.2007* Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 30. mai 2006 Kan man se så mye?? Nå fikk jeg gåsehud her!! Bare å begynne å glede seg masse masse da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrissyL & Aurora Skrevet 30. mai 2006 #4 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg var da jeg var i uke 10+5. Da så vi alt kjempe tydelig... Hjernen, hjertet, magesekken, urinblæren og til og med fingrene. Det var helt fantastisk å du må glede deg masse. Det er noe av det største jeg har opplevd å se det dunkende hjertet... :-) Har lagt ut bilde så du kan se hvis du vil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddi Skrevet 30. mai 2006 #5 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg så også en liten baby. Den rørte på seg og hjertet slo fort. Babyen min var litt kort i bena enda,men gynekologen sa at de ville vokse helt ut i løpet av den uken. Vi fikk også ett bilde Det var faktisk veldig tydelig! Det er veldig flott å få se den. Gled deg! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå