Gå til innhold

Oktober: UL i morgen!!!! blandede tanker....


Gjest

Anbefalte innlegg

prøver og lese til eksamen, men det er jo klin umulig! tenker bare på den lille i magen, og blandede følelser siger inn over meg. Tenk om noe er galt??? tenk om de sier at dette barnet aldri kommer til å vokse opp? Men på den annen side gleder vi oss til å møte babyen igjen, lenge siden vi så deg sist, og da var du sååå liten. Kanskje du tilogmed vil fortelle oss om du er en gutt eller jente....? Både jeg og pappan din sitter her og er utålmodige, og nå er vi halveis! klarer ikke å lese noe særlig nei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg kjent meg så godt igjen i innlegget ditt at eg berre mått svar. Vi ska på vårres første ultralyd på fredag (e i uke 19). på har vært hos legen og hørt fosterlyden før og det va utruli flott så da trur eg ultralyden bi en enda finere opplevelse.

 

Som deg så e eg liksom litt redd for at ikke alt ska vær bra. Eg har jo ikke merka nå tell den lille inni der enda. Sjøl om det ska vær normalt for førstegangsfødende å mått vent tell uke 20-21 før dem kjenn nåkka, så e det litt stressanes nå alle spør "har du kjent noe nå?". Men innerst inne veit eg jo at den lille har det bra. har verken hatt smerta i magen eller andre dårlige symptoma. Kanskje det e fordi eg har følt meg alt for frisk at eg bi litt bekymra.. teit, kanskje.

 

No ska eg prøv å læs videre på eksamen. Sjøl om det e utrulig vanskelig å konsentrer seg.

 

Lykke tell imårra! Hadd vært koselig å hør om legen kunn se om det e jenta eller gutt hos deg.

 

:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på ul i morgen vi også.

Føler akkurat det samme som deg.

Håper bare jeg får sove.

Når skal du i morgen da?? Vi har time kl 13:15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...