KrissyL & Aurora Skrevet 30. mai 2006 #1 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg har lagt ut bilde av nurket vårt da vi var på ultralyd 10+5 uker på vei... :-) Er ikke bebissen søt??! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 30. mai 2006 #2 Del Skrevet 30. mai 2006 den var jo supersøt!!! ser ut som en liten barnetv-figur hehehe... gleder meg masse til ul jeg nå! Skal også ha en tidlig pga terminbestemmelse. tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrissyL & Aurora Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 30. mai 2006 Broren min mente at det lignet på en bamsemums. Jeg ble såååå fornærmet... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 30. mai 2006 #4 Del Skrevet 30. mai 2006 bamsemums er supersøte og gjør folk glade... ta det som et kompliment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobia Skrevet 30. mai 2006 #5 Del Skrevet 30. mai 2006 Eh.. vil gjerne se. Men hvor finner jeg bildelinken hen ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobia Skrevet 30. mai 2006 #6 Del Skrevet 30. mai 2006 Fant det - babyen din er KJEMPESØT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå