Gå til innhold

Når skal jeg teste?

Anbefalte innlegg

Sitter her og lurer. Har hatt uregelmessig mens siden jeg sluttet på pillen. 30 ( I dag) er siste ikm. Har hatt murring i to dager, men ingen mens. Hvilken dag etter ikm er det dere tester jenter? Er vel litt tidlig å springe opp på do nå.. Har vært her inne og lest innlegg fra dere i 3 mnd. nå ,men aldri skrevet selv. 1 pp... Flott side. Hilsen nykommer

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5201852-n%C3%A5r-skal-jeg-teste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Jeg har også hatt uregelmessig mens siden jeg slutta på pillen, og tester litt i hytt og pine egentlig! Har mensmurringer jeg også, men ingen mens å se enda! Bare litt spotting nå og da...

Veldig frustrerende spør du meg!

Hvor lenge er det siden du slutta med p-pillen?

Jeg slutta for ett år siden!

Men hadde veldig uregelmessig mens før jeg begynte med pillen, å da kan det gå lang tid før det ordner seg igjen etter stopp!

Men hvis du vet at IKM er i dag, er det bare å teste! CB testen kan vise positivt 3 dager før IKM!

Ønsker deg masse lykke til med prøvinga!

Hei.

Tusen takk for fin velkomst. Er ikke helt dreven på dette med å skrive med ukjente. he he. Ok, jeg skal holde dere oppdatert, men er vel for mye for langt å tro jeg er så priviligert og skulle bli gravid i 1 pp. Lov og håpe så spørs om jeg klarer vente lenge med testingen..

Hei.

Jeg sluttet på pillen i januar. Har vel egentlig ikke hatt helt regelmessig i oppholdene jeg heller, skilt med noen dager. Har nå fått mensen på 25, 28 og 30. ( februar, mars og april) Så det er derfor jeg regner 30 som ikm. Men har aldri hatt mens murring lenger enn noen timer før mensen kommer. Pokker å, blir skikkelig stressa av dette jeg, men gud så moro!! :-) Er vel derfor jeg ikke har fått mensen heller tenker jeg, tenker vel for mye på det.

Det kan jo hende det er kroppen som spiller deg et puss, men jeg hadde kommet til å teste med CB.. Skader jo ikke, Men det er jo ikke alle som får positiv test før en uke over ikm da!

Lykke til uansett!!!

Krysser fingre og tær for deg!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...