Gå til innhold

Da var det over for denne gangen.. faen altså.....

♥Dumle♥ har tre søte små♥

Anbefalte innlegg

Var hos legen igår og han trodde ikke dette var noe farlig.

Hadde litt brunlig utflod.

Det forandra seg til mer blod idag,og ble sendt på ul,der ble det konstantert SA.

Ikke liv i det hele.

Skal på utskraping imorgen..

kjipt dette ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff trist å lese, synes det er så alt for mange som mister... og kanskjeer jeg ogsp en av de... skal på ny ul i morgen...

Plei deg selv og ta en dag av gangen,, det blir din tur igjen....... nå vet du at du kan bli gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så urettferdig og trist.Mine tanker går til dere.Håper dere finner mot til å prøve igjen og DA skal det gå bra...Lykke til videre.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo sier han skal lage en ny til meg..

Han prøvde å være hyggelig;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var en god tanke syns jeg :) Godt at du har han!

sender stor klem fra Trondheim til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ER innmari kjipt. Vi er fleire i same båt, som du kanskje har sett. Eg hadde ei utskraping i veke 10 i 2004, var veldig stressa i forkant. Det gjekk faktisk greitt reint fysisk (det blødde litt eit par veker etterpå), men det var tøffare psykisk. Ta vare på deg sjølv, og gje deg tid til å sørge.

Håper det går bra med deg, at du greier å legge det bak deg og prøver igjen. Det betyr mykje med støtte frå sambuaren.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff så leit!! Føler virkelig med deg! ..

Blødde du mye og hadde du smerter? Jeg småblør også litt (brunt og rødt om hverandre) men har ingen smerter. Legen sa jeg bare skulle avvente. Bør jeg kanskje kreve UL?

Hvor langt var du kommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TINNA!!

Blødde nesten ingenting og hadde ikke mye smerter..

Det var mest brunt blod som kom når eg tørka meg igår,og idag var det litt rødere..

Instinktet mitt sa kontakt legen(igår),og ble beroliga med at dette var vanlig.

Komntakta legen idag igjen pga litt rødere blod,ikke friskt,og fikk time på ul for å sjekke.

Der var det ikke liv og fikk konstantert MA

Syns du kan kreve ul for å berolige deg,der var det eg gjorde..Ble ikke særlig rolig da men..

Var i 11.uke. Fosteret var kommet til 8.Uke

Ingen grunn til panikk selv om en blør,men hvorfor ikke kreve ul?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist. Blir så lei meg når det går galt for oss som virkelig har lyst på baby. Vet ikke helt hva man skal si i en slik situasjon for ord blir så små.

Vet at du har det vondt nå og at alt virker så urettferdig.

Men vi kommer oss som regel fort videre vist vi vil og tør.

Har selv nettopp hadd ma (mars) og er nettopp blitt gravid igjen. XXX fingrene for at det denne gangen skal gå bra.

Men vet også at ser jeg blod skal jeg kjapt til ul det er i allefall sikkert, vil ikke gå like lenge nå som sist med et dødt "foster" i magen var 10+5 da jeg begynte å blø og forsteret bare 5.

Fikk også vite at det var kromosonfeil som gjorde at kroppen ikke ville fostre opp fosteret.

Støtt deg til sambo og evt noen gode venniner i denne fasen.

Lykke til, håper at du snart er her igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...