kat Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 tenkte det hadde vært morsomt å delt noen morsomme kommentarer fra barna våre så her kommer et fra min datter på 19 mnd hun har akkurat begynt å komme seg ut av sprinkelsenga. så her en kveld etter jeg hadde lagt henne hørte jeg det romenstrerte i andre etasje og at lillemor var ute å spaserte litt. når hun hørte meg i trappa hørte jeg hun begynte å løpe og når jeg kom inn på rommet hennes var hun på vei til å klatre oppui senga igjen. da tittet hun på meg og smilte også sa hun " oi meg mista senga meg" jeg klarte absolutt ikke å holde meg alvorlig, men sprutet ut i latter
Gayza Skrevet 30. mai 2006 #2 Skrevet 30. mai 2006 Gutten min har nettopp blitt storebror og han trodde at lillebror hett for "skriken". Dette fordi at jeg og pappa'n satt ved boret da lillebror begynte å gråte og jeg sa til pappa'n: Nå skriker han, gidder du å ta ham?" Derved ble han "skriken". Hehe. De i barnehagen skjønte ingen ting da han kom og snakka om skriken. Vi måtte jobbe litt for å få storebror til å omtale ham som lillebror eller ved navn.
kat Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2006 hørte bak meg i går mens jeg la fram klær til lille snups. bebi pus tisse potta. plopp sa det å der lå kattungen på 8 uker i do gitt. skal ikke være uoppmerksom lenge nei. ble tørking og dusjing noe lillemor syns var hysterisk morsomt. "bebi pus bade mamma" når vi var ferdig med å tørke en vettskremt kattunge ville hun ha den opp på stellebordet for å skifte bleie, men da syns mamma det var nok for den stakkars lille pusen for en dag. he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå