Gå til innhold

Er gravid, men livredd...


b.alias

Anbefalte innlegg

Hei dere

 

Er det noen her som er bare 4 uker på vei????

Hadde MA for 2 år siden, og XU i mars i år, er gravid igjen nå, men livredd for at alt går galt nå også.

 

Jeg var på ultralyd idag, men de så ingen ting...er det noen andre som har vært på ultralyd så tidlig?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Jeg var på innvendig ul i forrige uke, ca 4-5uke, de kunne se en liten sekk , eller frø i livmora men ikke mer detaljert enn det.

 

Jeg er nervøs jeg og, men skal til ny ul i neste uke, da er jeg vel rundt 6.5 uke på vei.

 

Skal egentlig til kontroll av nyregrus i blæren, men gynekologen sjekker begge deler da.

 

tror du bare må slappe av, jeg syns det er vanskelig og, leser om alle som mister og blir mer stressa... men tenker at jeg må ta det som det kommer.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke man kan se mye når man er fire uker på vei..

Jeg var på Ul nå når jeg var 6+2 og 6+5 og de så ikke foster.. blodprøvene var fine.. legen sa det var tidelig, men jeg så sist i uke 6+2 når jeg var gravid med sønne min.... blir redd av det, skal tilbake til ny ul i morgen.

Tror du kan ta det helt med ro... dra tilbake når du nærmer deg uke 7 du, så ser dere nok mere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner meg igjen der ja, med å vere kjempe redd.

vi mista 3 ganger før vi fikk jenta vår, i veke 6, 8 og 18. og var kjempe nervøs når vi vart gravid igjen, men fikk tett oppfølging, og det var svært betryggande å få ul så vi såg at alt var bra.

 

Gynekologen anbefalte at vi ikkje tok ul før etter veke 6, pga at ein skjelden ser noko før det.

Er no gravide igjen, og er litt roligare men skal på ul i veke 7:-)

 

Lykke til med svangerskapet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

 

Har det samme som deg.. Var hos legen idag, hun trodde jeg var ca 4 uker på vei.. på ultralyd så vi ikke så mye... en skygge bare liksom...

Så jeg litt bekymret jeg oxo... men hun sier det er ikke så mye å se så tidelig, skal tilbake om 2 uker, hun sa da kunne vi se det mer tydelig..

 

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...