Anonym bruker Skrevet 30. mai 2006 #1 Del Skrevet 30. mai 2006 Er det helsestasjonen som setter igang barselgrupper for tettstedet eller bydelen du bor i? Møtes man på helsestasjonen eller treffes man i privat regi ute på kaffe eller hjemme hos noen i gruppen? Det virker jo som veldig ålreite tiltak. Jeg er førstegangs gravid og lurer på hvordan dette fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stina <3 Skrevet 30. mai 2006 #2 Del Skrevet 30. mai 2006 Her som jeg bor er det helsestasjonen som stareter barselgruppene. Første gang møtes vi på helsestasjonen, og etter det hjemme hos hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malita Skrevet 30. mai 2006 #3 Del Skrevet 30. mai 2006 Sånn som jeg har vært borti det er det helsestasjonen som setter igang barselgruppene. Vi møtes på helsestasjonen, men noen ganger har vi time utenom barselgruppene. Viss en vil møtes på fritiden som mange velger å gjøre avtaler en det seg i mellom f.eks etter helsestasjontimen. Det har ikke helsestasjonen noe med. Håper du kommer i ei barselgr. du vil trives i Lykke til. Glemte foresten å si at viss en ikke ønsker å gå i barselgr. gir en bare beskjed til helsesøster om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå