Gå til innhold

Et lite spm.. syklus og p-piller

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har du pco?

Joda det kan være en diee men er ikke sikkert at syklusene dine blir bedre etter du har gått på pillen, gikks elv på micropille i noen måneder og nå er det ca 35 dager siden sist jeg hadde mens.. gudene vet når den kommer (men kan gjerne holde seg langt vekke for min del)

Hei på deg!

Jeg ville så absolutt ikke tatt pillene. Det kan jo bare klusse det til enda mer. Det kan jo være andre grunner til at det har klusset seg. Hvis det er flere sykluser som er helt på tryne ville jeg ha tatt kontakt med gyn. Det kan være du har hormoner som er litt på tur og som må justeres med medikamenter

Klem

HEI

Jeg husker at første gang jeg gikk til legen min med mine ustabile blødninger anbefalte hun å ta p piller igjen noen måneder. Hun mente at det kunne få syklus mer normal igjen (det skal nevnes at jeg informerte om at jeg aldri har hatt uregelmessige blødninger før-har ikke vært plaget med dette).

Jeg forsøkte noen måneder på p piller etter jul, men jeg ble for det første så dårlig av pillen at jeg bare måtte slutte, og ikke ble problemene mine bedre heller.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...