Gå til innhold

hva F... feiler det gutter!?!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

nå har den verste nedturen gått over. å istedenfor å bli trist når jeg snakker med barnefaren, blir jeg så forbanna!!! åssen går det ann å være så J..... kald? han elsket meg over alt liksom for 1 mnd sia! har bare lyst til å kverke han! arrrg! på andre måter glad for han viste sitt rette jeg før barnet kommer til verden! DUST altså!

godt å få det ut! :)

Fortsetter under...

Er bra at du ser sånn på det!!

For meg har det vært mange nedturer, men jeg prøver å bruke tiden og energien min på å tenke på meg og babyen i magen, og ikke konsentrere meg så mye om å bli sint og forbanna og lei meg pga han.

han er et menneske jeg må ha i livet mitt i sykt mange år fremover....prøver å gjøre det beste ut av ting.

Men det er jaggu godt å få det ut her inne!! De gjør og sier så mange uforståelige ting av og til!!

vet hva du mener, vi kommer nok dit når følesene mine har roa seg. :) han fant bare ut 5 mnd i sv.skapet at han ikke ville alikevel. er nok bare innerst inne bitter. er 20 år, og venter nr 2. de har ulik far. så dette er det siste jeg skulle ønske (å bli alenemor igjen altså)...

godt du å bli forstått for mine utbrudd også. :)

klem til du

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...