Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Slapp å gå over tiden denne gangen, fikk mensen eller en blødningsdag allerede dag 24:((

Som vanlig er det tungt de første dagene men nå er opptimismen tilbake og jeg Tror alt Denne gangen klarer vi DET!

Noen som vet om det hjelper å ligge med bena høyt opp etter sex;)

Hvor lenge man bør ligge stille, stillinger som virker bedre enn andre...? jeg tar imot alle tips og råd med Stor Takk;)

Lykke til alle sammen!

klemz

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5201482-ikke-denne-gangen-heller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

Tror nok dessverre det ikke er noe vidunderoppskrift for dette.

Men det å ligge med beina høyt tror jeg nok dessverre ikke har noe effekt.

Det sies at det er best for at sædavgangen skjer når man ligger i misjonærstillingen. Dette forde da kommer han lengre inn.

Ellers er det en fordel om dere begge tar multivitaminer og tran. Zink og selen er spesielt bra for sædkvalitet og folat er spsielt viktig for deg.

Det er også viktig at dere ikke har sex flere ganger om dagen og det bør begrensen til annenhver dag rundt el da for mye sex vil redusere sædkvaliteten.

Lykke til

Klem

Hei!

Det gikk dessverre ikke for meg heller denne gangen, og ser med gru fram et en ny PP...

Har fått tips om sex annenhver dag fra dag 10 i syklusen og helt til mensen kommer.(for å være sikker) HAr prøvd d meste men denne PP skal jeg prøve dette. EL test er også fin for å finne EL og dermed deine mest fruktbare dager.

Legen min anbefalte hunde posisjonen under sex og ligge m masse puter under rumpa i ca 20 min etterpå. Verdt et forsøk? HAr kjøpt sink og selen til mannen.

Denne PP klarer vi det:)

Hei...samme her oxo...ligger du ed bena oppe så brukker du mye muskler i magen så alt "tyter"ut igjen,(erfaring med å ha prøvd den:( )prøv hundestillingen dere oxo bare vender du om til ryggen å slapp helt av i en halvtimestid ca.legge en pute under rompa er det oxo noen som sier...Prøv å få org. idet det går for han eller litt etter(har fått det som råd men har ikke funket her ennå)skal begynne med EL-tester denne mnd,så jeg får bare håpe håpe vi treffer...Krysser fingrer og tær for alle "slitere"

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...