Gå til innhold

Rart som tiden flyr..

Anbefalte innlegg

Tenker tilbake for et år siden jeg nå, hvor spent jeg var, vi skulle endelig prøve på nr 2.. Men sitter her enda å et år er gått, og ingen nr har dukket opp enda.. Men glemmer ikke hvor spent jeg var, sikkert som mange av dere nye er i dag, 1pp.

Å jeg trudde det hvertfall skulle gå mye fortere med nr 2 enn 1, men tok da gangske så feil, på den første satt hun som ett skudd omtrent, men denne har ikke kommet enda.. Å tenk alle som har kommet å gått, jeg satt her nesten hver dag og skrev, men nå er jeg her nesten ikke i det hele tatt, merkelig hvordan ting egentlig snur.. Men jeg har værtfall lyst å ønske alle nykommere og alle som har blitt gravide, Lykke til videre på ferden..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5201429-rart-som-tiden-flyr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er akkurat i samme situasjon. Vi brukte litt tid på førstmann også, og ville derfor unngå å havne i denne situasjonen igjen..men her er vi altså, i 14 pp!!! Har ikke vært spesielt aktiv på sidene her, men leser stort sett alle innleggene, men har tatt pauser fra BIM innimellom. Nå lurer jeg virkelig på hvordan man skal få det til å klaffe og ikke tenke så mye på det. Dagene går jo ikke til annet.

Lykke til videre du og alle andre og velkommen til alle nykommere fra meg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...