Gå til innhold

nei og nei ikke blod igjen!!!


♫ rockesmurf og smurfejenta♥

Anbefalte innlegg

Filler'n. Har blødd litt tidligere og har vært på UL som viste et hjerte som slo, så har ting roet seg og jeg har slappet litt av. Men idag rant det blod i skåla og det kom noen små koagler på papiret...blir så fortvilet. Har foreløbig ingen smerter, men er så trist. Aldri vært så mye blødning før--..åh er så redd Er 9+0 idag. Skal på planlagt Ul neste uke, men forferdelig å gå slik å ikke vite en hel uke...håper bare det ikke kommer mer. Den siste timen er det iallfall ikke kommet mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tenkte på det, men hva hjelper det?Vil liksom ikke vite! Så lenge jeg ikke vet er jeg jo gravid...men kjenner det er slitsomt å ikke vite også, må bare fordøye dette litt. tenkte å vente til i morgen iallfall bare for å se om det roer seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forstår jeg ikke at du klarer.... jeg har ventet en uke nå på Ul og har det helt jævli... i morgen faller dommen... hadde jeg vært deg hadde jeg sjekket.... lykke til... vi er mange som tenker på deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ringte legen idag kl 8,og han fikset time hos gyn kun halvannen time senere,så kl kvart på ti idag fikk eg vite den triste nyheten..

Er glad legen min reagerte så raskt. Kjipt å gå rundt å ikke vite...

 

Krysser fingrene for deg vettu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff uff uff.... hvorfor går det ofte så galt.... men vær glad du har vært der...må du ha utskrapning???

 

Ja det er helt grusomt å ikke vite, jeg har fått to ul allerede, der de ikke så foster, men i morgen 7+5 bør de se noe...

 

Ta vare på deg selv nå da..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...