Gå til innhold

Oj, Bare 40 dager igjen! Høygravid :o)

Anbefalte innlegg

Den siste tiden nå flyr nesten for fort. Holder nesten ikke med i svingene jeg. Har så mye jeg skulle gjort før den lille kommer. Både gruer meg og gleder meg. Mest spent på hvordan storesøster vil takle dette.

Ønsker alle lykke til!!!

Fortsetter under...

Hei!

Har 70 dager igjen i dag, jeg.. Og føler det er lite tid!! Barnerom og alt skal ordnes, vogna er i bestilling... Og jeg er IKKE forberedt på fødsel og alt som hører med dette...

Ojoj, kjenner jeg blir litt stressa her nå, ja!!

Lykke til alle sammen! :-)

Sykt hvor fort 3. tri går altså. Det er jo stas også, men man blir aldri forberedt liksom. Å bli mamma er jo en ubeskriveldig følelse. Man kan ikke beskrive det. Jeg gleder meg mer og mer nå kjenner jeg. Men det må ikke gå for fort. Merkelig, for litt siden ønsket jeg ut ungen fort, men nå når det nærmer seg kan den vente litt... he he

Hei, har det på samme måte, har 36 dager igjen. Er spent på hvordan storebror på snart 3 år vil takle det. Og gruer meg litt til intense uker i begynnelsen etter fødsel. Har en følelse av at sommeren vil gå meg litt hus forbi, samtidig som vi må jo leve normalt med tanke på storebror.

Jeg har og mye som skal ordnes før fødsel av praktiske ting. Og er ikke forberedt mentalt på fødsel ennå. Samtidig føler jeg meg stor og tung og sover elendig,så skal bli deilig å komme igang også... Lykke lykke til innspurten...

Takk og like måte! Det blir nok bare stas. Det er jeg innstillt på i hvert fall. Kanskje vi til og med føder samme dagen. Er så spennende for man får jo sjelden på termindatoen. Så her kan alt skje.... :o)

Annonse

Nå gikk det plutselig opp for meg for nærme vi er... Var på kontroll idag, fikk beskjed av jordmor at hodet har festa seg, oiii!!! Så jeg kommer i full fart etter deg:). Hadde vært koselig om du venta litt og jeg fødte litt tidlig, slik at vi kunne ligge på sjukehuset sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...