Gå til innhold

Dere som har opplevd SA-


Tinna*med nytt barn i juli!*

Anbefalte innlegg

unnskyld at jeg spør for det må ha vært en forferdelig opplevelse. Men kan dere svare meg, for jeg er ganske bekymret. Jeg blør litt nå og har gjort det en uke. Det er skifttvis med brun utflod og lyserødt. Ikke mye - men litt hele tiden. (foruten om natten). Jeg har ingen smerter gudskjelov - og er delvis småkvalm og lite matlyst - så hormonene er vel der. Hvordan forstod dere at det skulle ende i en SA? Ba dere om UL?

Meget takknemlig for svar - og lykke til med spiren dere nå har i magen? (ellers hadde dere ikke vært her, mener jeg)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg begynte å blø ringte jeg legekontoret. Jeg fikk beskjed om at det var normalt å blø litt. Da dette fortsatte bad jeg om en legetime, var hos legen etter 1 uke med blødninger. Jeg ble henvist til ul umiddelbart og der ble det påvist at det ikke var noe liv i magen.

 

Er du bekymret så kom deg til legen og få henvisning til ul. Da får du greie på om alt er ok el ikke....

 

Lykke til:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde slik du forklarer rundt den tiden egget festet seg. Da jeg hadde sa blødde jeg veldig mye i mange dager og blodet var ganske rødt og klumpete til å begynne med. Hadde også veldig kraftig mens smerter. Skjedde i 4 uke hos meg... Er du i tvil syns jeg du skal ta med deg en urinprøve til legen med en gang.Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har hatt det akkurat slik som deg, men jeg mista ikke da..

Blødde først 2 dager i uke 7, deretter dager i uke 9. Var på UL begge gangene og blødningene kom fra en veldig skjør slihinne i livmorhalsen.

Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt og fått meg en UL. Ikke fordi jeg tror noe er galt, men fordi du skal slippe å gå og tenke på det. Vet hvor travelt det kan være..

Gravitest kan være pos i uker etter at du har mistet, så dette er ingen indikasjon på om du har mistet eller ikke.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...