Gå til innhold

April: Blir det for dumt..?

Anbefalte innlegg

Skal jo som kanskje noen har fått med seg i 2 bryllup i sommer,2 helger på rad,har ingen annelse om hva jeg skal ha på meg,må på shopping tur om ikke så lenge,men har enda litt tid da.

Men blir det for dumt å bruke samme klær i begge bryllupene?

Vet ikke om de siste brudeparet er bedt til det første brudeparet sitt bryllup siden de egentlig bor sørafor..hva synes dere? har egentlig ikke så god råd i sommer,så tenkte at hvis jeg kunne brukt samme antrekk i begge bryllupene så hadde jeg jo spart mye penger,pluss at vi må prøve å få kjøpt en dress til sambo. å de er jo ikke så billige,og han blir jo å bruke den i begge bryllup..

Men hva synes dere,blir det for dumt,burde jeg skaffe meg et anntrekk til hvert bryllup?

Og har dere noen ideer om hva jeg kan ha på meg?

Har vært i et bryllup før,men er så lenge siden nå,så husker ikke..Jeg liker ikke korte skjørt så det er noe jeg ikke blir å gå i uansett,men kanskje et langt skjørt,helst ned til anklene da,noen som vet noen plass de har fine skjørt,har vært nesten overalt her i byen,men syns ikke jeg finner noe.

¨Håper dere kan svare meg jenter=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5201112-april-blir-det-for-dumt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig er det ikke dumt å gå i samme antrekket. For din egen del kan du jo, som andre foreslår, bare bytte sjal, veske, smykke eller annet...

Jeg syns de har mye fint på neste stopp. og taxi heter butikken jeg var i og prøvde en knall morsom kjole, som selvfølgelig ikke passet min noe uproposjonerte kropp.

De fleste bruker vel langt skjørt eller kjole i bryllup. Det viktigste er at man finner noe man trives i!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...