Gå til innhold

November: ÅLESUNDSOMRÅDET????=) AnybodY`!?


Meg&Lilleskatten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heisann

 

Er ikke alene her inne nei, har akkurat kommet inn fra oktoberklubben, var ikke så langt på vei som jeg trodde.. så har nå termin ca midten av november, skal inn på ny ul 29 juni, da skal jeg få vite termin å hvilket kjønn det er:) er selv -84 mod

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Vi er flere..Jeg er fra ålesund, og har termin 29 november...foreløpig.

Venter spent på time for ultralyd..=)

 

Veronica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg ikke er fra Ålesund direkte, så er jeg fra Ålesundsområdet. Har foreløbig termin 18.november.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre! =) Var på Ul i går..å fikk se en velskapt liten gutt... Termin flyttet fra 15. til 17 nov...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja..var kjempespent selv... det ER jo spennende... !=) Det å få se skatte på skjermen vr helt snålt...følte ikke att det skjedde inne i meg...samtidig som jeg jo kjente det... Helt surrealistisk...;) Men fantastisk opplevelse.. Jormoren vi hadde var utrolig hyggelig,,,forklarte mye og talte fingre osv...Virket serisøt å da blir en jo beroliget...=)

-Vet noen om det er noe treff ol. i byen nå? Skal dere? Føler det litt rart jeg........;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er også fra Ålesund:)

 

Jeg blir 24 i september og venter min førstefødte.

Jeg er født og oppvokst i Spjelkavika og skal føde her i byen.

 

Har menstermin 23.11 og ul termin 24.11

 

Går dere på BIM treff, jeg har ikke vært ennå..men har tenkt meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

nå har jeg vært på ultralyd også..d er det mest utrolige jeg noensinne har vært m på:)

skal på ny ultralyd på medi 3 mandag...den lille var litt mindre enn termin skulle tilsi,så jeg vil forsikre meg:)

 

Jeg har ikke hørt om noe treff her i byen,tror ikke d er helt min greie heller...vi møtes vel på sykehuset i november noen av oss:)

 

noe nytt m deg/dere da?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke fått med meg noe treff her i byen...sikkert koselig...Men det STORE behovet har jeg ikke hatt...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei igjen=)

Jeg får en skjønn liten prinsess:)var på medi3 og fikk kjempe nyheter:)

Virker som vi er en del i byen som kommer til å møtes på fødestua...utrolig mange gravide overalt også for tiden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...