Gå til innhold

Its heavy on my heart........ tilbake her igjen...... om en stund..... (sterke detaljer)

Anbefalte innlegg

Så skjedde det igjen....andre MA etter rad. Tok meg 6 mnd å bli gravid på nytt etter siste MA/SA i november.

Sist torsdag fikk jeg en brun blødning, 10+1. Var til legen på fredag, han kunne si at blødning var kommet fra livmor, men at livmoråpningen var lukket.

Fikk henvisning til UL, og i går fikk jeg den forferdelige nyheten.

MA i 5 eller 6 uke. Da var jeg kommet 10+ 5.

Sist dette skjedde fikk jeg SA like etterpå, men nå gikk jeg mange uker med et dødt embryo i kroppen !! Likevel er det greit å vite at det ikke er så stort det som skulle ut igjen. Jeg fikk tilbud om å ta tabletter for å fremskynde SA slik at jeg sannsynligvis slapp utskrapning. Jeg blødde i hele går, styrtblødninger da jeg var på do, og hver gang jeg reiste meg etter å ha sittet. Men store smerter var det ikke, ikke før på ettermiddagen, da tok jeg litt paracet, likevel var det vondt, så det er mye som skjer der inne. Ved 8 tiden i går kveld avtok blødningen.

Var til ny UL i morges, og alt var ikke kommet ut som jeg var sikker på, så jeg må ta to tabletter i dag også, men greit nok, dette må ut.

Humøret er bedre i dag, jeg har vel resignert og godtatt situasjonen allerede i går, så jeg ser framover nå. Trøsten er, om enn hvor mager, så var jeg ikke kommet langt da embryo døde. Vet ikke hvordan jeg hadde tatt det om den var 8-9 uker gml. Eller 10+5 som jeg da var.

Ønsker at jeg er ferdig med det fæle, og at neste graviditet forløper normalt og ender lykkelig. Måtte det gå fint........ !!

--MED ALLE OSS HER ;-)

Fortsetter under...

Å nei.. Så trist det her er..

Jeg har selv hatt en ma i uke 10. Når fosteret døde vet vi ikke, men jeg var til ul i uke 7, da var alt normalt.

Jeg fikk også tabletter, eller jeg valgte det selv..Jeg syns det var kjempevondt! Jeg fikk rier av det. Så jeg sto og banna opp og ned på sykehuset..

Håper virkelig at neste svangerskap går knirkefritt og at du blir gravid så fort dere ønsker det..

Mange klemmer fra

Så trist å høre......Sender deg mange varme tanker...Jeg kjenner til skuffelsen og sorgen for jeg mistet i MA for en mnd siden. Måtte legges inn til utskraping fordi jeg var såpass langt på vei. Håper nå at kroppen kan gi oss et nytt vidunder... Sier som deg:

Måtte det gå bra med oss alle!!!! Krysser alt jeg hr å krysse for det :-) Ønsker deg og andre en riktig fin dag med optimisme & glede!!!

Klem

Dette var trist du. Først være glad og lykkelig, så den nedturen.. Nei, det er så man blir redd for å glede seg over svangerskap når det kan gå slik.

Statistisk sett skulle du iallfall være ferdig med det fæle nå og kunne få et fint svangerskap om en stund igjen.... en mager trøst.

Her er du velkommen hele tida iallefall!

Trøstestøv til deg ¤ ¤ ¤

Det var trist å lese,håper du har gode venner rundt deg og noen å snakke ut med....folk som forstår.

Det er tøfft å oppleve slikt....bringer mine egne vonde minner frem.Vet at du har det vondt.

Sender deg en stor trøste klem*

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...