Gå til innhold

og der...


SpongeBob

Anbefalte innlegg

...kom kvalmen. 5+4 eller så, og i morges gikk rommet rundt helt til jeg fikk presset i meg mat. Kan vel se fram til de neste par ukene, ja... Og så vondt alt lukter! Utrolig hva man ikke husker fra forrige svangerskap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

snodig hva man fortrenger ja.... blir veldig lykkelig når jeg leser ditt innlegg og tenker at jeg bare har 2-3 uker igjen til kvalmen gir seg :) Etter boka, that is.... man vet jo aldri :) Prøv litt dundersalt! hjelper litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tur på butikken neste, altså... Skal vel ikke klage, har to venninner som hadde hypermesis eller hva det nå heter, med sykehusinnleggelse og kvalme _hele_ svangerskapet, men måtte bare syte litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er lov til å syte litt :) si fra om du trenger tips og råd ang. kvalme. Selv har jeg funnet ut at det ikke er stort som hjelper, det er bare å bite tennene sammen og tenke på årsaken til at vi føler oss som crap :)

 

småtips:

- stress minst mulig

- spis lite og jevnt

- spis heller "salt" mat som middag og brødskive, hold deg unna søtt, det øker kvalmen

- ikke drikk appelsinjuice, det er sterkt for magen

- prøv å demp lyder, og hold deg unna skarpt lys og sterke lukter

- gå ut og få frisk luft så ofte som mulig

- banan er helt forj%¤/¤( å spy - kjeks og eple er ikke så ille

 

gudd løkk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest tipsene som ligger rundt på sidene her, og husker jo hva som funket sist. Takk for tipset om å ikke spy banan - om ikke annet hjalp fnisingen på den vage uæerkh!-følelsen som bølger fram og tilbake her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...