Gå til innhold

April: Nå er eg forvirret og litt fortvilet

Anbefalte innlegg

Er 9 dager på overtid. Men er ikke helt sikker på hva tid eg hadde besøk av tante rød i april.

Ei venninne av meg (me har samme syklus) mener at eg fikk den ca rundt den 22 april for hu fikk den 19 april, men etter det eg prøver å telle meg frem til så skulle eg hatt den ca 27 april.

Noe eg vet helt sikkert er at eg hadde den kom 29mars, det husker eg.

Prøv å heng med - fikk eg tante rød den 22 april, så skulle eg hatt den igjen den 21mai (venninna mi fikk den 20mai) Så kan stemme, men er så forvirret.

Men om eg teller fra den 28 mars og 28 dager * 2 ( 29mars - og igjen ca 27 april) = da kommer eg til 25 mai. Da er eg bare 6 fager på overtid.

Off - vet ikke hva eg skal tro eller gjøre nå. I går kom bekymringen, for egentlig passer det seg ikke å være gravid. Det er ikke noe me trenger akuratt nå. Har mer enn nok med dei tre som løper rundt her allerede.

*sukk*

Fortsetter under...

Hei pia:)

Det kan ikke være at det er hormonene som spiller deg et puss?? At siden du bekymrer deg så spiller kroppen deg et puss??

Men har du ikke mulighet til å kjøpe en gravisitetstest? Da slipper du iallefall å være bekymret. ..?

*krysser fingrene for deg*

Lykke til :)

Klem fra

huff..er ikke morro når slikt skjer nei.

Husker selv at når jeg begynte å bekymre meg for når sist jeg hadde,og når den skulle komme,ja,da kom den ikke før jeg slappet av og ikke brydde meg mer.

Men hvis du ikke får den før helgen,så ville jeg ha tatt en test ihvertfall,og etter at du har tatt en test og hvis den er negativ,så kan du ta deg f.. på at den kommer like etterpå,hehe,er jo bare typisk det.

Lykke til i hvertfall:)

Klem

her kan tanta forskyve litt på seg hvis jeg peser veldig med venting og 'angst', men hvis du vil være helt sikker så selger de veldig billige g-tester på www.billige-teste.dk (kanskje uten bindestrek) og de er kjappe på å sende også!

Hei Pia! Kan jo godt være at det er stress som har tullet til syklusen din litt. Du har jo hatt det ganske tøft i det siste og sånt virker inn vet du. Ta en test så blir det avklart. En test forandrer ikke fakta vet du, men du slipper å ha det vondt ved å gå å engste deg. Uvissheten er grusom.

*krysser fingrene for deg*

Klem fra

Annonse

Skjønner at du tenker veldig fælt ja.

Vet ikke hvor lenge siden det er du fikk igjen tante rød (etter fødselen tenker jeg på). Men min har iallefall vært helt på utur etter at den kom igjen. Nå er det snart 2 mnd siden jeg hadde den igjen. Og før det var den også borte i 2 mnd. Så det kan jo være at ting ikke er helt i rute enda, selv om du har hatt noen mnd som har vært regelmessige???? Stress virker jo også veldig inn som de andre nevner her.

Umulig å si, men ta testen, så får du svar.

Lykke til, krysser alle fingre og tær for deg her også : )

klem fra

Hei Pia! Har du fått tatt en test?

Trodde jeg var gravid jeg også, men mensen kom heldigvis... Passer ikke noe særlig for oss heller... Selv om vi bare har en enda.. :)

Håper det går bra med dere....

Klem fra Monica og Natalie

Enda ikke noe tante rød, og ikke tatt test enda.

Endten kjøper eg en i mårå, hvis eg ikke venter til fredag eller lørdag.

Eg kan ikke forstå hvordan me skal kunne klare å bli gravid - me har vore flink å bruke prevansjon. Men tester om den ikke kommer før helgen.

Ja har hatt en del å stresse med i det siste - og har mange ting i ilden på en gang her. Så det kan være at kroppen min spiller meg et puss...

Eg fikk mensen igjen da LillePia var 7-8 mnd - ble litt usikker helt på hva tid nå. Men har hatt den en stund. Den har komt punktlig egentlig, det meste bare 2-3 dager sen, eller rett før. Så dette erhelt uvanlig for meg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...