Gå til innhold

Når sniker denne berømte trettheten seg innpå?


MammaDilla

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 5+5 og eneste symptomet jeg har, er at jeg har megaømme pupper, og blir veldig fort sulten. Alle snakker om hvor trøtt og kvalm de er. Jeg er lys våken, tipptopp form og har det igrunn helt greit. Er det slik at ALLE blir veldig trøtt?

Stod opp kl 05.45 i dag for å gå på jobb, og er ikke trett i det heletatt ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er faktisk ikke trøtt :) Eller - ikke trøttere enn vanlig da, hehehe

 

Forrige gang var jeg kjempetrøtt hele tida - sovna tidlig på kvelden og våkna ikke helt før et par timer etter jeg dro på skolen.... hehe... denne gangen derimot kjenner jeg lite til trøttheten. Er i uke 9 nå. Jeg er derimot veldig sliten. Har full jobb, en to-åring, og jeg er mye dårligere denne gangen enn forrige, så jeg er ganske gåen. Men det er deeeeilig å ikke være så trøtt ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det er flere som ikke må sove heletiden. Er i full jobb jeg også, men har ikke barn i tillegg. Er nok ganske tøft å måtte være småbarnsforeldre og jobbe fulltid når man er dårlig. Er glad for hver dag jeg våkner og ikke har ondt noen steder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4+5 og har vert mye trøtt og sliten i det siste, og mye hodepine.

Søndag sov jeg middag to ganger :) Tror nok ikke det bare er graviditeten som har en innvirkning, men litt skyld har det nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+2 og er MEGA TRØTT!!

Om jeg ikke sover på dagen (no som ikke er lett med 2 små) så kapitulerer jeg kl20 på kvelden. Og orker ingenting mer..

Men jeg var ikke sånn med de for første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9 uker på vei, og merket ikke trøttheten før for et par dager siden. Jeg er ikke trøtt om morgenen, men det er kanskje ikke så rart siden jeg sover et par timer på ettermiddagen, og likevel er stuptrøtt i ni tida på kvelden, så sovner tidlig da også.

Jeg ble kvalm i ca uke 6, men dette er jo så forskjellig. Vær glad du holder deg frisk og rask enda i hvertfall.. Det er slitsomt å kaste opp hver dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 6 og har vært supertrøtt i en uke nå, visste ikke at det gikk an å være så trøtt. Nesten så jeg ikke tør kjøre bil... sover 10-12 timer i strekk om natta, og sliter med å komme meg igjennom dagene på jobb... Har hørt det skal gli over, krysser fingrene for det!!

 

Begynt å miste matlysten også... og superømme pupper!

 

Men deilig å kjenne symptomene også - ikke så redd for å miste jeg da! (SA i uke 7 tidligere, men kan ikke sammenlignes, føler meg mye mer gravid nå!)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...