Gå til innhold

EL testing,når den blir negativ igjen..

Anbefalte innlegg

Jeg tester med EL tester,og det er slik at testen viser positiv 12-48 timer før egget slippes.

Men,hvis jeg får positiv på en mandag,blir da testen negativ når egget er sluppet??

At jeg bør teste på tirsdagen også,for er den da positiv så har ikke egget blitt sluppet enda,men er den negativ så er egget sluppet.

Er det slik??

Fortsetter under...

Jeg brukte den eggløsningstesten til CB, den digitale.

Fikk positiv eggløsningstest på en fredag sist, testet ikke lørdag men jeg testet søndag igjen å da var den negativ. Tror nok jeg hadde hatt en positiv eggløsningstest på lørdagen også viss jeg hadde tatt en da.

Men jeg skal ikke si for sikkert for det er første gagen jeg gjør dette.

Så lenge du har pos test er ikke egget sluppet, for det kommer først når LH toppen er vekk. Men egget må ikke ha blitt sluppet selv om testen er negativ... ting kan jo utsette EL selv om du har pos tester.

Jeg får pos test to dager etter hverandre. Mine tester er positive 12-36 timer før egget kommer. Jeg tolker det slik at jeg har eggløsning om kvelden den andre dagen med pos EL test. Altså samme dagen, men senere...

På den annen side.... Jeg tester om mornigen, og da har jeg jo urin fra hele natten i blæra. Sånn sett kan det godt hende jeg har EL tidligere den andre dagen med pos EL test, men det spiller jo ingen rolle, vi snakker om timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...