*ulvemor* Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 Faren til datra mi har begynt å "henge" her inne, og har selvfølgelig skjønt hvilket nick jeg har.. så hver gang vi møtes nå så kommenterer han ett eller annet jeg har skrevet..skikkelig irriterende.. så nå skifter jeg nick:)
fox`y Skrevet 30. mai 2006 #2 Skrevet 30. mai 2006 oki huff.heldigvis har ikke pappan t poden min nett for øyeblikket.... sjønner at d er irriterende ja.. håper du å tulla får en kjæmpe fin dah videre,kos dere masse=O))))) ikke spesielt fint vær da men hihi
winneboo Skrevet 30. mai 2006 #3 Skrevet 30. mai 2006 uff så kjedelig. Skjønner at du bytter nick da.
Luca Skrevet 30. mai 2006 #5 Skrevet 30. mai 2006 Hmm, det er jo dumt. Men skjønner deg godt, mister litt av friheten liksom:-) Papsen her i huset har sett nicket mitt, og han skjønte det også sa han da han leste her inne....lett igjenkjennelige meninger da:-) Så jer tror han leser alt jeg skriver når han er på jobb, men det spiller ingen rolle egentlig...litt unødvenig bare. Men har ikke lyst til å skifte nick heller da.....
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2006 #6 Skrevet 30. mai 2006 kjedelig for far også og bli uthengt med løgner. du er ikke sann.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2006 #7 Skrevet 30. mai 2006 og her kom det ett innlegg fra far også HI
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2006 #9 Skrevet 30. mai 2006 Ja dette er så trist at dere aner det ikke Har det ikke bra for tida Trur jeg bare trekker meg fra disse sidene nå HI
Gjest Skrevet 30. mai 2006 #10 Skrevet 30. mai 2006 uff da, kan du ikke gi meg msn adressen din så kan vi snakkes litt der hvis du orker?
Tredjemann på vei :D Skrevet 30. mai 2006 #11 Skrevet 30. mai 2006 hva skjer? er virkelig noen mannfolk sånn at de sjekker hva du/dere har skrevet her inne? hadde typen min gjort sånn hadde jeg blitt forbanna. greit nok hvis han var innom her for å prate med andre fedre eller spørre om noe ang. oss damer, men ikke for å sjekke hva jeg prater om!
*ulvemor* Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #12 Skrevet 31. mai 2006 vet dere? jeg nekter å skifte nick!! Har da ikke skrevet noe galt her inne!!!! nei vet du meg hva.. gidder ikke å la meg styres.. Vi har to nydelige barn: [email protected]
MintCondition Skrevet 31. mai 2006 #13 Skrevet 31. mai 2006 Det syns jeg du gjør rett i Hold på nicket ditt du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå