Gå til innhold

Juni: Tidspunkt for middag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til nå har Pernille spist middag i 15-tiden. Da har hun fått kjøpeglass. Hun har egentlig aldri vært så veldig glad i det, men hjemmelaget mat har hun i alle fall ikke villet ha. Jeg har da pleid å spise en brødskive el sammen med henne, også har vi enten spist middag når hun spiser kveldsgrøten (kl 1730-18) eller etter at hun har sovnet (kl 19-1930).

Men nå har hun begynt å bli mer interessert i den maten vi spiser og jeg har lyst til at hun skal spise middag sammen med oss. Men pappaen (eller jeg når jeg begynner å jobbe) er jo ikke hjemme til kl 15. Hvordan gjør dere det med middag? Spiser junibana middag med resten av familien? Og når spiser dere da? Hvordan får dere det til å gå opp i tid med f.eks kvelds? Kan jeg bytte rekkefølgen på grøt og middag? Tror det tidligste vi kan rekke å spise middag er kl 1630-17, og da blir det veldig tett opp til det siste måltidet hennes i dag....

Mange spørsmål dette, men det har man jo når man ikke har gjor dette før :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Marcus spiste også middag tidlig før, men han spiser nå stort sett sammen med oss. vi spiser middag ca 1630. han vil nesten ikke ha noe annet enn det vi spiser, men noen ganger får han kjøpeglass(spørs hva vi har)

han spiser kvleds mellom 1830-19 og det går stort sett veldig bra. han spiser like mye til kvelds som han gjorde før han begynte å spise sammen med oss...

du kan jo bare prøve deg fram og se åssen det går... håper du fikk noen tips på veien..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...