Gå til innhold

Hei alle sammen, lenge siden!

Anbefalte innlegg

Har nesten ikke vært på nett i det hele tatt i det siste - men måtte innom nå og si hei!

Jeg er nå 14+1, og føler meg fremdeles som verdens heldigste. :) Håper det er mange av dere som har fått og vil få den samme herlige følelsen snart! Jeg tenker fremdeles mye på dere, og på all den gode hjelpen og støtten jeg fikk her inne, det var helt uvurderlig, så en STOR takk til alle de gode jentene (og guttene?) her inne! :D

Er det noe spennende nytt her da? Fortell fortell!

stor klem fra en som øker i omfang - på godt, endelig!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5199774-hei-alle-sammen-lenge-siden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Så fint å se at alt går bra med deg!

Jeg venter i spenning på svar på blodprøve nr 3.... Det kommer kl 13,30 i dag! Jeg har veldig lav hcg, men jeg håper så inmari at den er ok nå, og at jeg faktisk er gravid...

Lykke til videre!!

klemmer fra

Hei Abracadabra;

Så kjekt å høre at alt går bra med dere!!! Også uke 14 allerede, rart å lese.

Vi var vel rimelig parallelle med dere sist gang vi forsøkte. Endte med abort i uke 7.

Nå er vi i gang med nytt forsøk, to fine egg inn sist torsdag. Som du sikkert husker er disse rd fyllt med usikkerhet og de går så uuuuuuennnnndeeeeeelig saaaaaaaaaaakte. Lite med symptomer enda gitt...

Men - de skal komme ; og går det skeis forsøker vi igjen!!!

Lykke til videre i svangerskapet ditt!! Kos deg med rugingen :o)

Så koselig å høre at alt går bra med deg og den lille i magen! Vi ruget jo omtrent på likt vi! Kos det med det lille vidunderet som vokser og gror, må være deilig å være over de verste risikoukene også. Nå er det bare å nyte at du skal bli mamma!

Jeg ruger igjen på 2 frysegg fra 19/5, men har virkelig ingen aning hvilke vei det går. Orker ikke å ta noen test hjemme før dagen før jeg skal ta blodprøve. En får leve i håpet så lenge en kan.......

Kos deg med "sommermage" og lykke til!

Klem fra

Hei Abra :))

Takk for sist!! Og gratulerer med så mange uker på vei. Kjekt å lese at det går bra med deg!!

Jeg er kun innom på gjesteopptreden i dag, for å si at jeg er gravid igjen!!!!!!!!!!! :)))) Jeg hadde fryseforsøk nå i mai, og er så utrolig takknemlig for at det gikk bra :)))

God klem fra

Annonse

Tusen takk for koselige hilsener alle sammen, godt å høre at dere husker meg igjen. :)

Håper det går bra med alle rugerne, og gratulerer til alle som har klart det! :D Og lykke til til alle som skal starte prosessen nå - gi for all del ikke opp! :)

Stor klem fra tjukkedamen ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...