Gå til innhold

Velkommen inn her Hebbie !!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Næmen Hebbie !!

Takk takk....så hyggelig av deg å huske på meg :o)

Jo jeg gleder meg til lakenfesten senere i dag - håper at det bæsjebrune lakenet mitt med hull i slår an i kveld !!

Skal freshe det opp med noen svære blomster tenkte jeg...

Også noen gullstrimler i wannabe silke...

Ser frem til å se deg i kveld !!

Hvordan er formen din ??

Jeg startet min dag med en herlig kvalme :o)

Jo du Hebbie, jeg er så kvalmen at jeg har campet inne på badet slik at jeg kan rulle meg til sides og spy i dass....

og siden jeg har halsbrann så må jeg sitte oppover i badekaret for da føles det bedre ut...

Ellers er livet bare heeeeeeerrrrrrrrlig du !!!

Jeg tenkte å ha på meg et sennepsgult laken med røde striper !!

Har gleda meg såååå lenge til å endelig bruke den i en slik festlig anledning....

Annonse

Poden har bortekamp rundt de tider. (både viktigere og mer spennende enn tippeligaen..hehe)

Nå kan jeg bare komme innom litt senere. Greit å gjøre min entre når alle er på plass og jeg kan få mest mulig oppmerksomhet og alle ser på meg :D

Skal og dra å se på et brukt(nytt) stellebord. Du får holde skipet flytende Hebbie, vet det er lett at fester dør ut så fort min nærvær forsvinner...Jammen godt du kommer samme dag jeg drar!!!

Ellers er jeg og med fra morraskvisten og godt ut på dagen. Bare litt kjipe husarb.plikter innimellom festeinga.

Skal jeg lage til middag i dag a tro?

Annonse

Velkommen, velkommen skal du være kjære Hebbie :o) Gratulerer! Endelig er den første store milepælen nådd :o)

Her inne på 2.trimester fester vi hele tida :o) Bare lurer på hvor det er vorspiel i kveld? Jeg har fått på meg mitt spygrønne laken og er klar ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...