Gå til innhold

Noen som er Stuepike og gravid?

♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥

Anbefalte innlegg

Jeg er stuepike og det er til tider en ganske stressende og en krevende jobb...Spesiellt på sommeren da det er mye turister. Vi vasker mye med sterke såper og midler, og det er for tidlig til å ville fortelle det på jobben ennå..( Sjette uke...)...Skal til lege om en måned...

Men hvis du har vært eller er stuepike, hvordan var ditt forhold til jobben da du gikk gravid? I forlhold til hvor stressende den er og med tanke på alle sterke midler vi bruker rundt omkring? For det er jo ikke bra for fosteret?! Og jeg vil jo ikke skade fosteret pga en jobb heller...

Hva burde jeg gjøre? Er i en liten kjinkig situasjon nå merker jeg....For jeg kan jo ikke la være og vaske helller:)

Fortsetter under...

For det første: IKKE kall oss som stuepiker, det er gammeldags ordbruk. Vi er faktisk rombetjenter og har en yrkesstolthet.

Jeg er stuepike og jeg prøver å bli gravid. Ikke stress, det er to kollegaer av meg som jobbet seg til abort, deres egen feil når de ikke ber arbeidsgiver finne noe lettere arbeide. Noe vi to også burde gjøre. Men for meg er det ikke så enkelt, jeg er nemlig vikar med midlertidig kontrakt. Irriterende.

Hei....Jo, du er inne på noe der.......

Og ja, det er det jeg er redd for når det gjelder den stressen på en slik jobb.....Jeg får snakke med arbeidsgiver, så får vi se hva hun sier...

Takker for svar, og lykke til videre med prøvingen..Håper den sitter snart....

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...