Gå til innhold

Ny på 1.trimester


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

 

da er jeg endelig her etter 4 års prøving :-) ingen barn fra før. Er så fersk at jeg ikke vet hvor lenge jeg blir her, men jeg håper det blir så lenge jeg skal :-) og går videre til 2. tri..

 

Føler meg kjempefin i kroppen. Hadde ikke mistanke engang, siden ingen graviditetstegn, men en positiv test er jo svar nok :-) Litt små-uggen er vel det eneste jeg kan si jeg har vært...

 

Så hva skjer nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen...:) Flott å høre at det endelig klaffet etter 4 års prøving.

Hvor langt er du på vei og når har du termin? :)

 

Hva skjer nå? Nei, nå bare går vi å venter på at magen skal sprette ut og vi skal bli mer gravide...hehehe..:)

 

Jeg har termin 10 januar...:) Gleder meg til å se bebisen...men det er jo enda 6 mnd og tre uker igjen... Er 8 + 1 ( 8 uker og 1 dag) i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit :) Gratulerer med spire, etter lang tid prøving! Her på forumet kommer vi med alle mulige dumme og lure spørsmål, som vi svarer på etter beste evne. Støttende innspill har vi overflod av, og hvis du er nervøs for noe, skriver du et innlegg og får maaassse trøst og oppmuntring av oss her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER og velkommen til i varmen ;) Som de andre har skrevet, så er dette siden for alle gravidspm mellom himmel og jord. Problemet mitt er at jeg nesten ikke får gjort jobben min fordi jeg bare sitter inne på siden her og leser ;) Jeg har termin 27 januar. Når er din termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke når jeg har termin... fikk mensen sist den 24. mai det er alt jeg vet og at en test i dag var positiv (knallpositiv) skal til legen på torsdag og sjekke stoffskifte og ta blodprøver.. går på levaxin jeg... vet ikke hvordan jeg regner det ut.. kanskje dere kan hjelpe meg? hehe... syns dette er rart, for kaffi er godt og føler meg normal jeg ...

 

Tusen hjertelig takk for alle lykkeønskningene :-) Ønsker dere også lykke til!!!!!!! Dette er så spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også på levaxin :)

Vet ikke helt hvordan du skal regne hvis du faktisk har hatt mensen for en uke siden.... tror du må høre på legetimen om du finner ut mer da. Man trenger ikke være syk fordi om man er gravid :) Bare nyt dagene mens kaffe enda lukter godt, hehehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du har 28 dagers syklus som skal være "vanlig" er du 4 uker og 2 dager på vei i dag og du har termin 6 februar..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, unnskyld..skrev feil. I dag er du da 5 uker og 1 dag (5+1) Og har termin 31 januar...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...