Gå til innhold

hva sier dere til et treff for oss med barn som er "litt større"? jenta mi er snart 2 år

Anbefalte innlegg

kanskje vi kan dra til child planet der barna kan leke sammen og / eller frognerparken...er jo like ved.....alle som vil kan jo bli med uansett alder bare vi tilrettelegger det for oss som har aktive barn som vil leke og løpe litt rundt. ikkje så lett å gå på vanlig cafe lenger....

kom gjerne med forslag til dag, men mandager, tirsdager og fredager passer best for oss...jobber de andre dagene...søndag er og et alternativ etter som det er mange som jobber når barna er så store. kom gjerne med andre forslag til steder....

og legg meg gjerne til på msn dere som ikkje har gjort det: [email protected]

Fortsetter under...

Jeg og Jenny (15 mnd) er med på treff, mandager og helger passer best for oss. pappa'n jobber ofte helger og da er det gøy å ha noe å gjøre. Childplanet er SUPERT synes vi da:o)

Hei!

Hvis dere kjeder dere i helgene så er det bare å si ifra så kan vi kanskje finne på noe? Martine er 17 måneder.

Hun går ikke i barnehage og jeg er hjemmeværende så hvis noen har lyst til å gjøre noe i ukedagene også så er vi åpne for det :-)

Vi bor på Høvik, men har bil!

[email protected]

Annonse

skal vi prøve å få til et treff på tirsdag 20.juni??

noen dette ikkje passer for?? når vil dere møtes da?? kl 11 eller 12??

skal vi si at dersom det passer for alle/de fleste så møtes vi denne dagen? på child planet på majorstua??

setter nå opp et treff eg.....men kom med tilbakemelding.

passer dårlig for meg neste uke...har mye å gjøre både mandag og tirsdag..jobber onsdag og torsdag og får besøk av lilesøstera mi fra torsdag til mandag...har planer alle de dagene....så første mulighet for meg er tirdag 20...men ellers har eg stort sett tid alle mandager, tirsdager og fredager..og søndager....

Annonse

En bønn til Lillemor/HI

Hvis du nå får valgt en dato og et klokkeslett, så IKKE endre/avlyse det med kort varsel om du selv blir forhindret. Håper at du kommer, så klart, men din tilstedeværelse er IKKE avgjørende.

Bare nevner det, siden andre DiB treff i Oslo i det siste har blitt avlyst i siste øyeblikk, selv om de godt kunne funnet sted uten henne som opprinnelig tok initiativet.

helt greit det...men....det hadde jo vært fint om de som har tenkt å komme skriver det her da....ellers kan eg jo lett tro at det ikkje er noen som har tenkt å komme og da gidder ikkje eg reise helt til majorstua...bor jo faktisk på vestli....så nå begynner eg faktisk å tvile på om eg skal dra i morgen...men for all del...treffet er ikkje avlyst...bare venter med å bestemme meg selv til eg ser at det er noen andre som helt sikkert skal komme....

• 1 måned senere...

hehe...eg dro ikkje på det treffet...ingen andre som kunne si at de skulle komme så da gadd ikkje eg heller;)

men hvis du vil kan vi ta et treff på feks lekeland på haugesntua?? vi vurderer iallefall sterkt å ta en tur i morgen...bare å henge seg på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...