Gå til innhold

Nå kommer fjerdemann.....

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Ville bare presentere meg for dere.

Dette er tredje gangen jeg melder meg inn her på BIM.

Jeg er 34 år gift og har tre jenter fra før, på heholdsvis 9 1/2 år(før BIM sin tid), 2 1/2 år og 1 1/2 år. Denne gangen satser vi på at gutten kommer.

Har ikke vært kvalm i noen av mine tidligere svangerskap, men nå vet jeg hva dere som er kvalm har å slite med.

Føler meg helt elendig for tiden.

Tidligere har jeg hatt helt dilla på sjokolade og søtt tidlig i svangerskapene. Nå spiser jeg bare salat med olje og salt på.

Så kansje vi får en med tut på. Blir nok like glad i ei lita jente til, men hadde vært morro å ha barn av begge kjønn :-))

Vi er av den sorten som er heldige å bli lett gravide, så denne gangen planla vi graviditeten på dato, og jaggu satt den som bestilt.

Har termin den 26. januar.

Da vil jeg få ønske alle mine medsvangre søstre lykke til med graviditeten!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5198358-n%C3%A5-kommer-fjerdemann/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

hei!

gratulerer alle sammen!

jeg er 38 år og venter også nr 4. har en gutt på 19(når bebien kommer) to jenter på 18 og 16 så det er en stund siden ja :) samboern min har en jente på 9 og en gutt på 5 så det blir nr 6 tilsammen i flokken da.

jeg tipper på gutt fordi det er mest likt mitt første svangerskap med tretthet og utmattelse. men kasnje det er alderen og at første hadde jeg meg selv å tenke på bare...som nå på en måte.

samboern tipper to!!! en jente og gutt...sikkert for å være på den sikre siden hehe.

termin 24 januar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...