Gå til innhold

ja.. jeg spørr jeg..


sollvis

Anbefalte innlegg

Heisann..

ett par ting jeg lurer på her. Har tatt to hjemme tester som var positive for noen uker siden.. Er nå alstså 7+5.

Har dere vært hos lege og fått vite d sikkert?

Isåfall når?

å når har dere hatt første konrtoll?

 

 

ble plutseli litt usikker her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

JEg har bare tatt hjemmetester. Stoler på de siden ikke mensen er kommet. Er 10+1. Skal til lege rundt uke 12 -13.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Jeg er i begynnelsen på sv.uke 5. Pratet med legen i dag pr.tlf og skal på kontroll 20juli. Synes det et litt lenge å vente!?!? Har jo bare tatt en test hjemme. Men jeg får vell stole på de symotomene jeg har til nå om at det er gravid jeg er!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. det er det jeg syns! veldi lenge opp å fram.. men men, er bare redd symptome skal forsvinne jeg.. er ikke særli kvalm å sånn.. men ømme pupper? jepp..! og jeg kan sove heeeeeele dagen. men må jo på jobb da.. Lurer på å fortelle sjefen det før helgen.. er jo 2 måneder da.. :) (Ps! har mye tunge løft på jobben.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har en god del tunge løft og bøy og tøy på jobben, da jeg jobber som hjelpepleier og selvfølgelig med tunge eldre mennesker.Så uansett det er så tidlig i mitt sv.skap valgte jeg å fortelle det til henne nå. Pga akkurat da kan hun delegere oppgaver slik at jeg ikke trenger å ta det tyngste på jobben.Det er jo en risiko de første 12 ukene det å ta tunge løft

 

Jeg er ikke plaget med kvalme( ikke enda). Men ømme bryster, og jeg føler meg som en Liten ole brum som bare har lyst å gå i hi og sove til dette er over. Men må spise litt innimellom da magen rumler oftere nå.

brum.. brum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. mye til felles vi altså!.. :)

Arti.. :) jeg går å føler meg sulten hele tiden.. hm.. må passe meg der ja! :) vil helst ikke se ut som ole brumm etter fødselen.. ;)

Jeg jobber på butikk faktisk, men lagrer å tar mange tunge løft på div varer..

ellers ser jeg at vi er like gamle.. :)

Hm.. din første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg har super angst for å legge på meg unødvendig mye,så jeg spiser ofte men lite. Og tar litt vitaminer og sånn så jeg føler meg litt sunn.

Jepp .. dette blir min første, spennende samtidig litt skummelt.Er den første i vennekretsen min. Så plutselig føler jeg meg litt for veslevoksen.

Men det var jo ikke helt planlagt, bommet litt på hvilken uke jeg hadde eggløsning.ja ja.. pytt pytt.. sånn skjer.

Hvor er det du bor henn i Norge?

Jeg bor i Skedsmo kommune, Rett ved Strømmen storsenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vitaminer er bra!

Er vel den første i min vennekrets og.. litt skummelt ja! Ingen å spørr å sånn.. men men! Blir enklere når det blir mer offisielt dette her,, hm.. en måned til! lenge det.. men men, litt kos å ha en hemmelihet og... :)

Jeg er frå møre og romsdal.. :)

Ett stykke unna..

Ser nok mer til deg regner jeg med.. :)

natta.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...