Gå til innhold

Hei, hei en liten hilsen fra St.Olavs:-)

Anbefalte innlegg

Greide jo ikke å vente til jeg kom hjem, da:-)

Vi kom jo hit på torsdag, og på fredag var det UL. Kjempespent, og litt redd for resultatet.

De fant bare EN folikkel, og nedturen var et faktum.

Legen ga oss to valg: Avbryte, og prøve igjen til høsten.

Eller gå for den de fant, og satse på at det var egg der.

"Jeg har laget barn på ett egg før, jeg..." sa legen, og hun anbefalte oss å prøve. Jeg har brukt ganske stor dose med Gonal-F (225), så det var vel et tegn på at eggproduksjonen min er dårlig. Det hadde ikke behøvd å bli noe bedre senere.

Derfor bestemte vi oss for å gi det en sjanse.

Søndagskveld var knalltøff. Mange vonde og negative tanker. Redd for uttaket, og redd for resultatet. Sendte noen hjertesukk på sms til HMS, og trøsten hun ga meg var god å få. Takk vennen:-)

Så i dag tidlig gjorde de uttak. Folikkelen de fant på fredag, var tom...

MEN de fant to til, og med egg i begge to:-)))

Selve uttaket var ikke ikke vondt, for mitt vedkommende. Ikke lokalbedøvelsen heller. Men jeg fikk en reaksjon på den. Blodrykk og puls sank veldig, etterfulgt av en hodepine som satt i resten av dagen.

Men da de ropte fra labben at " Her er det egg!!" Da trillet tårene, både til meg og mollamimannen:-)

I morgen kl.1030 får vi vite om de er befruktet, og da blir det innsetting og hjemreise på onsdag:-)

Så ikke slutt å kryss fingre og tær riktig enda jenter:-)

Klem på klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5198167-hei-hei-en-liten-hilsen-fra-stolavs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her krysses det som krysses kan! Lykke til:o)

(Ps! jeg produserer heller ikke mange egg, det har vært 3-6 follikler 4 ganger og siste gangen fikk jeg akupunktur for å modne mange egg - og vet du hva! Det ble minst 20 follikler!!!)

klemmer fra

Var nesten så jeg gråt en skvett selv, da de fant egg hos deg!! Så flott. Første en bummer iog med at de ikke fant egg på ul. Men skikkelig opptur da, da de fant likevel. Jeg fant, jeg fant.........

Håper disse blir befruktet begge to. Så blir vi rugere i lag. Er på rugedag 4. Så du havnet like bak meg.

HUSK: Det skal bare ett egg til vet du...

Lykke til idag da!! Krysse alle fingre og tær for deg min venn. Håper dere lykkes.

Klemmis :-)

Ååå, Mollami, ønsker deg masse lykke til, og krysser alt jeg har, Og sender masse babyvibber din vei:-) ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Dette kommer til å gå så bra:-))))

Klem fra

Annonse

Hei Mollami!

Godt å høre at begge egg ble befruktet, må være utrolig tøft å få slike nyheter, men enda bedre at dere fikk positive og at eggene var befruktet og så bra ut.

Håper du skriver inn senere om at de er på plass og at alt er bare bra :-)

Jeg har selv blitt ruger på to flotte egg nå, hadde ca 30 eggposer, fikk ut 20 egg, men ingen var gode nok til frys. Derimot veldig bra de som ble satt inn.

Vi får krysse fingre og tær og håpe alt går bra!

Masse klemmer fra lille...

Hei Mollami!

Ble helt satt ut da jeg leste innlegget ditt. Så flott at de fant to egg da.

Litt mye spenning men... Nå skal du se at det blir to perfekte egg hvor et blir satt tilbake og et på frys:-)

Ønsker deg masse lykke til. Håper det går bra.

Klem fra

Annonse

Kjære lille mollami....

Nå står jeg her å krysser fingrer,tær, føtter, og lagt hvert hårstrå i kryss for deg (og alle andre!!)

Håper virkelig på positiv tilbakemelding på onsdagen for dere...

Lykke til.

Og mange mange ubeskrivelige varme klemmer fra meg og Torresmannen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...