Gå til innhold

Nr 2 er visst på vei !


K-mor m to barn i hus

Anbefalte innlegg

Ja, da var nr 2 på vei, litt før enn det vi hadde planlagt men nå var ikke nr1 planlagt heller... Fant ut av det idag, har gått med litt halsbrann de siste ukene egentlig, men trodde det var no annet.... Nå skal jeg ringe legen imorra for å få det bekreftet!!

 

Det jeg sliter litt med er å finne ut når jeg har termin, i og med at jeg har hatt så uregelmessig (eller har nesten ikke hatt) no mens siden jeg fikk nr 2.. Jeg hadde min siste mens i uke 16...og før det hadde jeg ikke hatt mensen før i desember nesten...

 

Har noen av dere opplevd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med ny baby på vei! På mange måter kjekt med ikke planlagte, da får de komme når de vil liksom!! :)

 

Kan dessverre ikke hjelpe deg med det med terminen da... Må kanskje vente til UL for å få en høvelig "sikker" termindato??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..ja egentlig, jeg skulle ikke ha barn før jeg var 25, og nå er jeg 23 og snart mamma til to... Ikke lett å planlegge altså..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :) Sliter litt med terminbestemming selv - har ikke hatt mensen siden før jeg ble gravid med 2-åringen min... satte inn hormonspiral og har ikke sett en bloddråpe på snart tre år... Har prøvd å ta utgangspunkt i befruktning (babyverden har en god terminkalkulator) men den foreløpige terminen er veldig foreløpig tror jeg. Skal be om tidlig UL for å få bestemt den litt mer nøyaktig. Vi ble også "tilfeldighetsgravid" denne gangen - akkurat som med førstemann :) Vi får bare prise oss lykkelige for at vi har så lett for å bli med barn tror jeg.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...