Susan*lillegutt og mini* Skrevet 29. mai 2006 #1 Del Skrevet 29. mai 2006 Vi skal i to bryllup,ene den ene helgen,og den andre helgen etter,så blir full rulle 2 helger på rad,er i sluttet av juli. Jeg kjenner ikke noen av disse brudeparene personlig,men føler at jeg kjenner det siste brudeparet,siden søsteren til han som skal gifte seg er gudmoren til Simen,og bestemoren til sambo,er gudmoren til faren deres,henger dere med?? hehe=) ble litt mye:) Første brudeparet er noen som gikk i klassen til sambo,og har såvidt hilset på bruda,men husker ikke hvordan hun ser ut eller noe. Men så er spørsmålet,vi tenkte vi skulle gi et gavekort til begge brudeparene,men hvor mye er vanlig å gi? Moren til sambo skal også være med på gavekorte. Vi har snakket om ca.1000 kr til første brudepar,siden jeg ikke kjenner dem,og det er bare klassekamerater av sambo fra barne og ungdomsskolen, og tenkte kanskje på 1500 kr til siste brudeparet,siden vi føler oss litt mer i "familie" med dem,vi er ikke det,men siden gudmoren til Simen er søsteren til brudgommen og det.. Hva synes dere er passe å gi til brudeparene? Er det for mye,for lite eller passelig å gi,vet ikke hva vi skal kjøpe,og de får sikkert mye fint,så tenkte på gavekort så kan de finne noe selv,synes det virker enklest også siden vi ikke kjenner smaken deres,de har jo lagt ut liste i forskjellige butikker,men synes allikavel det er vanskelig å kjøpe noe,for andre har sikkert kjøpt det (sikker flere enn oss som tenker sånn også da...) Så kan dere hjelpe meg litt? =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5197755-april-skal-i-2-bryllup-i-sommertrenger-litt-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rasko Skrevet 29. mai 2006 #2 Del Skrevet 29. mai 2006 Gavekort er jo et enkelt og greit alternativ når man ikke vet hva man skal gi. Og så kan man velge om man vil gi gavekort til en bestemt butikk (eller butikkjede), eller Presentkort (er det ikke det det heter?), som kan benyttes i alle mulige slags butikker. Hvis dere har snakket om 1000 og 1500 kroner, og synes det er greit, er jo alt i orden. Personlig synes jeg det var ganske mye å gi 1000 og 1500 kroner til noen man egentlig ikke kjenner, men det viktigste er at dere synes det er greit;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5197755-april-skal-i-2-bryllup-i-sommertrenger-litt-hjelp/#findComment-5198514 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. mai 2006 #3 Del Skrevet 30. mai 2006 jeg syns også prisen høres grei ut, vi har gitt for ca 1000,- i bryllupsgave, men det har vært til gode venner av oss. siden dere er to som går sammen (dere + "svigermor") så syns jeg det høres helt fint og generøst ut! kos dere masse i bryllup! det er så stas! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5197755-april-skal-i-2-bryllup-i-sommertrenger-litt-hjelp/#findComment-5199602 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vb-76 Skrevet 30. mai 2006 #4 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg skal i brylup til helga, til min fetter. Har sånn passe god kontakt med de. Ser de ikke så altfor ofte pga avstand. Jeg har ikke brukt så masse penger på gave jeg.. Tror det ble 500 kr, skulle egentlig gitt mer da.. I den butikken jeg handla i var det nemlig 25% rabatt på alt de hadde, men butikken var nesten tom da.. Så det eneste de hadde fra gavelista var tre ølglass.. så jeg kjøpte de. Dama der ringte nærmeste butikk i samme i kjede og fikk vite at de hadde et glass der. Så jeg dro dit, men da jeg kom fram hadde de tatt feil, de hadde ikke likevel... Så da ble det de tre glassene da.. Hadde planen min gått i boks,, hadde jeg kjøpt gave for ca 1000... (ble jo litt rimeligere pga salg, men det får jo ikke de vite.. hehe) Ble en lang historie dette.. Nå har jeg brukt en del tusen på dette bryllupet til sammen da, men hotellovernatting, ny kjole, sko og det som hører til.. Antrekk smoking, så det krever jo sitt.. Jeg ville kanskje gitt for mellom 500-1000 til folk jeg ikke kjenner så godt, avhengig av hvor mye man syns man har råd til. Jeg ville ikke ønsket at folk skulle blakke seg for å komme i mitt bryllup, men gi det de føler de kan gi. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5197755-april-skal-i-2-bryllup-i-sommertrenger-litt-hjelp/#findComment-5200845 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå