Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Våknet opp til en gledelig nyhet lørdag morgen: det lå an til fotballstreik!! Er det mulig tenkte jeg, en søndag uten å se de samme skåringene 5 ganger på en kveld? Mannen min er omtrent like fotballinteressert som meg, så for husfredens skyld så spiller det ingen rolle. Men tror dere ikke de klarte å bli enige om ett eller annet likevel, da. Jeg som i smug så for meg en spillepause i alle fall frem til ferien!

( HVIS det er noen som bare elsker fotball her, så var dette ment som en litt ironisk komentar....)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5197591-for-godt-til-%C3%A5-v%C3%A6re-sant/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg hadde det IKKE gjort noe med en fotballstreik!!!

Syns det er gøy å se barna spille fotball, eller å se en landskamp av og til, men så mye som det er til stadighet, det kan jeg spare meg for!

Og så er det snart fotball-VM.....SUKK!

Da blir det nok ikke mye kontakt å få med gubben.. Får bruke kvinnelisten min da, og forføre han vekk fra TV`n =)

Uff, det hadde jeg helt glemt! Fotball VM altså. Da er vel plutselig sex ikke så farlig lenger! Må vel forvente storinnrykk av naboer og venner som blir kastet ut av heimen fordi mannen ser på TV. Hos oss er det nemlig fotballfritt! Har heldigvis ingen unger som spiller fotball ennå heller, det må jo virkelig være en sjebne verre enn... Men man blir vel kanskje litt hekta når det er sine egne unger...

Håper for din skyld at ikke el klaffer med en viktig kamp(aner ikke når VM begynner..)

eeehh.. liker fotball jeg ;) samboer og sønn er fotballidioter, jeg er ikke like engasjert hele tiden men har favorittlag jeg også ja. her er det fotball hver dag, men så lenge jeg får se 24 er det helt ok hi-hi.. kan jo ta en liten seanse innimellom kampens hete også da ;) typen blir heldigvis distrahert fortsatt selv om det er kamp på gang - nå har jeg ikke tørt å prøve når favorittlaget hans spiller, redd jeg blir nr 2 da... Så lenge det er felles interesse i hjemmet må det være greitt, skjønner problemet om det er bare en som dominerer TV'n med dette... hold ut - de trenger vel minst like mye sex som de liker fotball vel, he-he?!? det må bli mye det, knis?!

Samme her nicco...

Jeg så frem til streiken jeg da...Mannen her i huset er altetende når det gjelder fotball,så jeg så for meg en koselig film jeg,sofakroken og litt kjæreste tid..Jommen sa jeg smør...Fotballen ruller videre den..Men det gjør hldigvis bim også!!

Annonse

Har hørt noe om streik på NRK. For mye å håpe på det også kanskje? Som sagt, for min egen del så er det ikke verre enn å skru av, da, men når jeg vil se på TV, vil jeg ha noe annet å se på enn fotball for å si det slik.

Blir ikke mye baby av at mannen ser på fotball og du bimmer, vilsågjerne! Får kanskje satse på en skikkelig strømkrise, så alt blir svart. Da er det vel bare en ting å gjøre, hver kveld...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...